Akik annyira nagyon tele vannak pénzzel, miért ilyen bmw-kkel meg audikkal járnak? Én pl. ha ennyire tele lennék zsével, tuti h egy Chevrolet Camaro-t vennék.
rákom akarna bmw-t meg mittomén. Minden burzsuj azt vesz. ménem vesznek ilyen Ford Mustang, Chevrolet Camaro, DODGE Challenger????
100% h Chevrolet Camaro-t vennék, s nem 3-as, vagy 6-os bmw-t..
Most egy ilyen mennyivel zoralabb már..
Vagy ez
Mennyivel jobb már mint egy bmw.. meg ebből legalább nem látni minden nap 100-at..
félreértés ne essék leszopnám magamat meg a csávót is ha valaki nekem adna egy nagyértékű bmw-t, csak na, nem értem h ha kézben a zsé, akkor miért nem egy ilyen pl... Mi a baj ezekkel a kocsikkal ha?:
Mert ez mind csak 1 izom autó,ami szép, meg brutálisan erős, de hiányzik belőle az a tervezési érték amit eleganciának hívunk. Az amerikai autókban a praktikusság előbb van mint az elegancia.
Valódi eleganciát a Német és az Angol autókban talál az ember,de természetesen vannak fokozatok(!!) amik pénztárca függőek.
Nézz meg pl egy Maybah mercit,vagy egy Aston Martin-t belülről,..... és nézz meg bármelyik prémium amerikai luxus kocsi belsejét.
Ég és föld.
Igen ebben az eleganciában van valami de csak azért mert fontos hogy az ember egy üzletkötésre milyen autóval érkezik.Ezt tanítják is szerintem ....
Én is Mustángot vennék,de valljuk be az azért jóval drágább mint egy bömös,és szervizbe se tudod akárhová vinni,míg a bmw-nek vannak márkaszervizei.
Gondolom még nem ültél sem egy Ford Mustangban és egy fullos A8-asban vagy 7-es BMW-ben sem, akkor nem mondanál ilyet...
Egy mustang vagy egy camaro egyetlen egy dolgot tud: Erős. És pont. Sem kivitelezésre, sem kényelemre sem pedig minőségre meg sem közelít mondjuk egy A8-as Audit.
Egyedül arra jók, amire te is írod: Villogni, hogy kevés van belőle Magyarországon. De most őszintén: Új A8-ból is kevés van...
Amúgy annyira nem is erősek ezek az amerikai izomautók. Az általad linkelt camaro 6200 ccm és 580 le. Egy M5, egy M6 de egy RS6 is könnyedén összecsukja. A 6,2-es Camaronak 5s a 0-100 és 18 a 0-200. Míg egy F10-es M5-nek 4,3 a 0-100 és 12,5 a 0-200.
Csak akik ilyen drágán vesznek kocsit üzleti okokból azoknak nem szempont, hogy megbámulják úton-útfélen, és nem is 100 méteres gyorsulásokon méregetik egymás farkát a haverokkal.
Tudjátok milyen g€ci kényelmetlen lehet a camaro sportülése oda vissza 300 kmen? 20 évesen esetleg, de 40-50?
Te jó ég!
Arról van szó hogy egy Mustáng kényelmetlen? Mióta lett az emberekből ekkora pi csa? :)
Mert ezek komolytalan autók.
Mégis hogy nézne ki, ha egy diplomata izomautóval jelenne meg valahol? Rögtön kiröhögné mindenki, másnap nézhetne új állás után.
Másik ok a kényelem. Igazi luxusautók ellen ezek nem tudnak versenyezni.
Ne felejtsd el, hogy akiknek van pénze általában nem tizenéves, tehát már rég kinőtték azt az időszakot amikor izomautó tetszetős.
Ha mégis gyors autót akarnak, akkor egy elfogadottabb márkát választanak. Ezért szaladgál annyi Porsche nálunk.
:) egy kis történet ....
Budán vigyáztam két autóra ,mert a tulajok épp bementek egy házhoz dolgozni....Nos nem hittem a szememnek mikor egy Porsche terepjáróval megálltak az egyik autó mellett és már kezdték volna felnyomni,nos egyből kiszálltam a kocsiból amibe nem láttak be ,nos egyből olajra léptek...Most már értem hogy egy csomó embernek miért is telik ilyen kocsikra :)
Az egyik katetgória egy finoman tervezett műszer, tele technikai bravúrokkal.
A másik meg egy túlméretezett motorú, de pocsék literteljesítményű "redneck" fos. Azon kívül hogy szépen gurgulázik alapjáraton, és jó a hangja... semmi extra.
Az amcsi "menő" gépek nem rég még a nyomorudas szelepvezérlésnél és a merev hídnál tartottak. Persze, mennek, csak kanyarodni és megállni ne kelljen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!