Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Benzines opel kadet 1.6-os...

Benzines opel kadet 1.6-os autoba megéri turbót szerelni? Menyibe fájna az nekem?

Figyelt kérdés
2009. nov. 23. 01:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
nem,mert egy 20 éves autóba minek? pár év lerohad a kasztni
2009. nov. 23. 05:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Simán tönkre is menne tőle. A turbó nagyobb megterhelés a motornak. Ezt egy 20 éves vas nem bírja ki.
2009. nov. 23. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem lehet bele turbót szerelni. Csak akkor ki kell cserélni vagy megerősíteni a futóművet, a felfüggesztéseket, a fékeket, a kipufogórendszert és még pár apróságot. Szerintem 3-4 opel kadet árából kijönne. Aztán eladni soha nem lehetne, mert senki nem adna érte annyit, amennyit ráköltöttél.
2009. nov. 23. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Tehát:

1. a turbó veszendő teljesítményt hasznosít, tehát erősebbé teszi a motort

2. a turbót illeszteni kell a motor lehetőségeihez képest

3. pluszköltség (meg kell venni a turbót és a hozzá tartozó egyéb felszereléseket / meg kell bízni hozzáértőt, ami még több pénz, főleg, ha a motor tönkremenésével kiderül, hogy mégsem értett hozzá)

4. a turbó nélküli fogyasztás turbó esetén némi (kis) többletteljesítményre lehet elegendő, a táltosodás ( turbóval 150-200 LE / 1000 cm3 nem igényel űrtechnikát ) viszont nagyobb fogyasztással társul: 1 cm3 benzin elégve kicsi "meleg", kicsi melegből pedig kicsi erejű forgó mozgás hozható létre, tehát nagy erőhöz sok meleg, tehát sok benzin elégetése szükséges, a turbó mindössze abban segít, hogy a motorba besegít akkora tüzelőanyag-mennyiséget is, amit az beszívni nem volna képes, tehát turbó nélkül csak nagyobb lökettérfogatú motorban lenne lehetséges elégetni.

2009. nov. 23. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a válaszokat!
2009. nov. 23. 22:21
 6/11 anonim ***** válasza:
Nagyon sokba fájna neked. nem csak egy turbó kell oda. Át kell írni a motorelektronikát, a megfelelő sürétési arányt beállítani, ha gyenge a váltó, akkor újat beszerezni a nagy forgatónyomaték miatt. Intercooler beépítése. A turbónak olajhűtő esetleg. Nagyobb fékek, hogy meg is tudj állni. Lehet hogy a futómű megerősítése. Újboli műszaki...Jól gondold meg. Nagyon sokba fájna, sokkal többe mint a Kadett.
2009. nov. 24. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Még ha találsz is a kadettmotorral összeillő turbót a beállítása igen költséges lenne. mivel a rosszul beállított turbó képes lelökni a komplett hengerfejet. hozzáértő szakemberek kellenek és sok pénz. am nem biztos hogy jobban jársz vele. van sok más megoldás is a teljesítménynövelésre
2009. dec. 8. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 bmwe30turbo válasza:
20éves vasakba felesleges a turbó???:D...röhej...Illetve igazatok van abba hogy költséges de sose fog egy golf5 GTI (ami szintén turbós)egy olyan élményt vissza adni mint egy 20éves turbós!!:D az én R30as-om 89es évjárat és most 423,9LE,593NM-t...(pad szerint)
2010. okt. 1. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 bmwe30turbo válasza:
elírtam nem R30, E30.bocsesz
2010. okt. 1. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

"E30as-om 89es évjárat és most 423,9LE,593NM-t...(pad szerint)"


Aztán speer van-e benne, mert anélkül nem sok értelme van ekkora teljesítménynek... :-)

2010. okt. 1. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!