B125-ös jogosítvánnyal vezethető Aprilia Rs 125 30lóerős motorral?
Figyelt kérdés
2013. dec. 4. 19:45
11/19 anonim válasza:
7-es, miért ne lenne az RS 30 lóerős? A sajátom 34 kW-ra, azaz 48 Le-re van vizsgáztatva, igaz "A" korlátlan jogsim van. Hogy válaszoljak a kérdésedre kedves kérdező, nem, sajnos nem vezetheted vele. Egyébként ha levizsgáztatod 11kW-ra akkor ideig-óráig mehetsz vele, de nem éri meg csalni és ezt tapasztalatból mondom.
12/19 anonim válasza:
Sőt 4-5-6-ba gázra emeli az elejét?
13/19 anonim válasza:
Rotax FR125-Senoir blokk van benne, hat sebességes váltórendszerrel. Ez a blokk erősebb mint a 122-es gyári, de mivel az Aprilia váza és a futómű rendkivűl erős, bőven elbírja, annyi átalakítás kellett, hogy előre dupla tárcsafék került a biztonság kedvéért.
14/19 anonim válasza:
Na de akkor vigyázni kell vele mert egy nyomatékgyár.Sőt én úgy tudom hogy hátulra is 2 tárcsás és 3 dugós fékeket raktak.Hát igen egy ilyen motornál már kell is.Sőt még agyon van neki folytva a kipuf. is.Sőt még eggyel kisebb fúvóka található benne.
15/19 anonim válasza:
14-es, látom egy Humor Herold vagy. Fogadok hogy életedben nem ültél Aprilia-n, mellesleg te ökör a gyári 122-es blokkba is van 40-42 Le, nem Yamaha meg Honda ipari hulladék.
16/19 anonim válasza:
xD Kiégek már.:) Még nem ültem ilyen fajta motoron sajnos csak Pony romet motoron.De éreztem hogy az is sok lesz.Hát egy 42Le-s RS-nél azért már kell kapaszkodni nem?Vagy ha esetleg felülök ilyenre mit tanácsolsz?Üljek a tankra?Vagy tegyek előre súlyokat hogy hanyatt ne vágjon?Vagy hogy csináljam?Gondolom a kerékagyakat csak úgy töri szóval ha esetleg vennék egy ilyen szörnyeteget akkor gondolom vegyek mellé pár kerékagyat is?Meg láncot,mert gondolom hogyha véletlen jobban oda húznék neki elpattan vagy nem így van?Azért csak 42le-ről beszélünk az már nem vicc kategória...Szerintem ha felülök egy ilyenre esetleg még ebben az életbe,kérhetnék még tanácsokat?
17/19 anonim válasza:
Utolsó, te beteg vagy :D :D Jah, a Pony Romet az egy vadállat :) sztem akassz a kormányra két jó nagy kasornyát aprószemú sóderrel megpakolva de előtte locsold be a sódert, úgy mégiscsak többet nyom, jobban lesúlyozza az elejét :D A láncból ajánlom azt a fajtát, ami a zsigulikon vezérműláncként üzemel, az mégiscsak kétsoros de vagy hármat összekell belőle adni hogy elég hosszú legyen és a fogaskereket is lecserélni arra a kétsorosra, ami a vezérműláncot hajtja, biztos ami biztos, 42 pacival mikor odatekersz neki az nem szarral gurigázás :D Mikor majd először ülsz rajta, szóljál vagy két embernek hogy álljon a hátadba hogyha szökken az eleje had tudjanak elkapni :D ennek a motornak fele se tréfa, nagyon ravasz, mikor már majdnem 7000-es fordulatra ér, hajulj előre hogy az állad a plexit érje mert nyít a power és szökken az eleje, ha nem vigyázol csak a motor megy tovább te meg maradsz mert kihasít alólad :D
18/19 Granitis válasza:
Nekem 125 ös NSR em van 11kw os papírokkal és még sose történt ilyesmi. Haveromnak CRM 125 öse van 50 es papírokkal (még a blokkon is 125 van) és mikor őt elkapták M es jogsival a rendőr csak annyit mondott hogy "szép motor láthatnám a papírokat" mire a haverom adott egy 50es adásvételit és pam pam pammmm továbbengedte tehát a valószinűsége 0,000001%
19/19 anonim válasza:
azért egy hondát ne hasonlítsunk egy Apriliához
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!