Suzuki swift 96-os hol jó hol nem az alapjárat. Mi lehet a gond?
A következő lenne a kérdésem a Suzukim a következő dolgot csinálja. Menet közbe hiába nyomom be a kuplungot a fordulat nem esik vissza 1500 alá de ezt se mindig csinálja viszont ha meg állok vele szépen vissza megy 900-1000 fordulatra. Ha üresbe fel pörgettem akkor 1500-nél egy kicsit meg torpan de vissza áll normálisan.
Valakinek ötlet
Ilyen.
Ignisnél ugyanezt tapasztalom, az index.hu suzuki ignises topikjában már többször ki lett tárgyalva.
Ne játsz menet közben a kuplunggal, ameddig az alapjárat közelébe nem csökken a fordulat, ne vedd ki üresbe és ne nyomd ki a kuplungot. Gázadás nélkül 1800-as fordulat felett nem ad üzemanyagot a motornak úgysem.
Próbáld ki: gyorsulj fel úgy 25-30-ra, vedd ki üresbe, és hagyd kigurulni az autót. A fordulatszám 1200-1500 körül lesz ameddig csak mozog az autó. Amint megállt, 2-3 másodperc alatt leesik a szokásos 800-ra.
Lusta vagyok visszakeresni, már nem tudom miben maradtunk az index fórumon, de kikereshető. Nem hiba, mind ilyen.
(talán a kormányszervónak kell bizonyos fordulat... nem emlékszem biztosan... de nem hiba az tuti)
Értem tehát akkor ez nem is hiba? pcv szelepet cseréltek benne illetve folytószelep érzékelő is de ez meg maradt.Akkor ezzel kár is mennem szerelőhöz?
Biztos hogy cserélték mert a másik nálam van :)
A tesóm suzuki swift-je is ilyen,de az övé csak hidegen,illetve melegen is csak nagyon ritkán csinálja,pár másodperc múlva az övé visszamegy 800-ra :)
Az én opelem is csak hidegen csinálja,hogy 2000-esen gondolkodik,mi a helyzet,és utána megy vissza.
Szerintem ez nem normális,amit leírtál. A szivatóval mi a helyzet?
Alapjárati motor?
Ameddig viszed hozzájuk, nem fogjéák azt mondani hogy normális, elvégre abból élnek hogy dolgoznak a te pénzedből.
AZ index fórumba elég sokan irogatnak, elképzelhető hogy te náluk jobban tudod, a pénzeddelpedig azt csinálsz amit akarsz.
Saját tapasztalatom az, hogy akkor szokott jelentkezni inkább, ha alacsony fordulatszám és nagy terhelés volt előtte számottevő ideig (nem csak pár másodpercig).
DE ettől még vidd el, cseréltesd ki a fél motorteret. A motorelektronika már rég jelzett volna (CHECHENGINE lámpa) ha valamelyik szelep vagy érzékelő rossz.
De biztos én vagyok a hülye, és csak rosszat akarok...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!