Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az "alsó" kilométeróra miért...

Az "alsó" kilométeróra miért nullázódik magától?

Figyelt kérdés
Közben pedig a műszerfal többi mutatója is kileng, majd visszaállnak alap pozícióba, mindezt menet közben. Az autó Fiat Bravo.

2013. nov. 16. 22:10
 1/10 anonim ***** válasza:
Elromlott a jeladó!!!
2013. nov. 16. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
9%
Olasz, ergo tré az elektronikája. Ennyi, nem kell nagy csodákat keresni. Irány a villamossági műhely.
2013. nov. 16. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Ajjj, a Ferrari meg a Lamborghini is olaszok. Nem azért rossz egy autó, mert olasz, vagy francia. Ilyen gond egy barátom VW Golfjában is volt, pedig az német.
2013. nov. 16. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Az alsó km óra az ún. napi számláló, ha elveszed tőle a tápfeszültséget, lenulláz. Valami tápellátási gondja lehet szerintem a műszercsoportodnak. Én először a csatlakozókat ellenőrizném, és a műszerek biztosítékát...
2013. nov. 16. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Ja csak a lambo az VWkonszern
2013. nov. 16. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

gulbis


Azért ne hasonlíts egy 800.000 ft os Fiat Bravót egy alaphangon 80.000.000 ft-ot érő Ferrarihoz vagy Lamborghinihez,mert a két márka nem ugyan az.Se minőségben se árban se teljesítménybe nem közelíti meg a Bravo a Ferrarit!Most pont olyan mintha egy Wolksvagent hasonlítanál egy Trabanthoz!Mind a kettő német márka mégse ugyan az!

Amúgy elektronikával lesz a gond menj egy autóvillamossággal foglalkozó műhelybe ott egy műszerrel kiolvassák mi a gond vagy átnézik Neked mi a probléma!Lehet csak kontakt hiba vagy a km órát kell cserélni!Bontottan tudsz olcsón venni!

2013. nov. 16. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Hűűha, köszi a rengeteg választ! Sajnos a gond tovább fajult, egyre gyorsultak a fent leírt "lenullázódások", majd meg is állt alattam az autó, konkrétan az Erzsébet hídon. Újraindítás után meg már a "fenti" kilométer számláló sem ment... Izgi volt, de el tudtam menni egy parkoló helyig szerencsére. Hétfőn szervíz, utána meg víz és kenyér... Jelige: lerobbant Fiat Bravomat Ferrarira cserélném!
2013. nov. 16. 22:56
 8/10 anonim ***** válasza:
Ahhoz képest, hogy milyen a helyzet a humorérzéked nem hagyott el. Sok szerencsét.
2013. nov. 16. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Ha valakinek az autója hasonló problémától szenved, akkor talán hasznos lehet, hogy nálam:

-a főtengely holtponti jeladó cseréje után is fennállt a probléma (anyag: 15ezer, miunkad.:7e)

-a megoldás pedig a trafó cseréje lett, azon volt egy hajszálrepedés, amin keresztül ha nedvesség jutott bele, meghülyítette az elektronikát (anyag: 15e, munkadíjat nem számolt fel az előző baki miatt)

2013. dec. 4. 21:41
 10/10 Gombóc73 válasza:
Milyen trafó csere oldotta meg a problémá? Én most egy VW Polo-val vagyok ugyan ezzel a problémával.
2018. okt. 2. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!