Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda CR-V vs. Land Rover...

Honda CR-V vs. Land Rover Freelander?

Figyelt kérdés

Szeretnek venni egy varosi terepjarot kenyelmi szempontokbol. Maximum 1 500 000 forintot szanok ra. Kizarolag varosban meg utazasokra hasznalnam, terepre nem mennek vele. Ilyen arkategoriaban 2003-2004 koruli Honda CR-V-ket es Land Rover Freelandereket neztem.


Szeretnek kerni tapasztalatokat, velemenyeket:) Esetleg valami mas crossover amit ennyiert megkapok es jo lenne nekem? Elore is koszonom a valaszokat.


2013. nov. 11. 15:59
 1/7 anonim ***** válasza:
Szerintem a Land Rover Freelander már túl van a városi terepjáró fogalmán. Jó a CR-V, ha tetszik, szerintem olcsóbban fenntartható és kevesebbet is eszik.
2013. nov. 11. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Mivel csak város érdekel, nézzél utána melyik megbízhatóbb; Fogyasztás melyiknél milyen; Adott áron melyik jobban felszerelt.


Gyanítom, hogy a Honda fog kijönni győztesen.

2013. nov. 11. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Nekem Crv-m van,2005-ben vettem,akkor jelent meg a diesel,előtte Hrv-m volt.Lassan 9 éve de,ha jól emlékszem a hibalista a következő:1rendszám megvilágítás izzó,2db fényszóró izzó,2darab helyzetjelző.Természetesen olajcsere,hűtőfolyadék csere,szűrők a karbantartási előírásoknak megfelelően mindig saját kezűleg elvégezve.A fékbetétek még eredetiek a tárcsák,hihetetlen ,de alig kopottak,mindez 120ezer km után.Tökéletes autó.Ennél megbízhatóbb talán nem is létezik,nem is tudom elképzelni mi romolhat el rajta annyira stabil a a konstrukció.Ez az első autóm,amit 3évnél tovább használtam és még egy jó darabig meg is lesz.

Az ismeretségi körömben volt Freelander kettő is,de nem tetszett,problémák is adóttak az egyikkel(1,8 benzines),mikor Szlovákiából kellett hazavontatnom.

A Land Rovereknek szerintem már csak a hírük van,amit még a jó öreg és tényleg kiváló Land Rover szerzett.Ezek az újabb divat terepjárók nem érik el a konkurencia megbízhatósági szintjét.

Ha gondtalan autózást szeretnél,akkor Honda Crv,Toyota Rav-4,Nissan x-Trail esetleg Honda Hrv,ez mondjuk kisebb valamivel,ebből a 125lóerőst ajánlom,az volt nekem is,annak se volt semmi baja ,igaz 2 évesen adtam el.

2013. nov. 11. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Az előző vagyok.Ha a Hondát választod és meg is veszed,adnék egy jó tanácsot.Ilyenkor általában mindenki lecseréli az összes olajat és a szíjakat az autóban.A Honda esetében,attól függetlenül,hogy a "szakértő"urak esetleg mást javasolnának a váltóba csakis eredeti Honda MTF-3 speciális olaj való,így nem kell idő előtt csapágyat cserélni,a hátsó diffire ugyan ez vonatkozik,oda Honda Dpf olaj kell a szervízben lehet kapni mind kettőt.
2013. nov. 11. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Koszonom a hasznos valaszokat.


A szivem a Land Rover fele huz, de az eszem tudja hogy a Honda a jo valasztas. HR-V lesz belole szerintem, CR-V-t ennyi penzert necces jot talalni szerintem.


Azt szeretnem kerdezni hogy mi az a futott kilometer ami felett meg se nezzem az autot egy HR-V eseten? 200-250 000 km meg belefer? Azert kerdezem mert nekem 1.9es TDi GOLF-om van, abban (ora szerint) 450ezer km volt amikor megvettem, azota beletettem en is vagy 150et es a motor tovabbra is kifogastalanul mukodik. Azt akarom ebbol kihozni hogy diesel motorban mindegy hogy mennyi van ha megfeleloen volt karbantarva, nem tudom hogy benzines motorok eseteben hol van a hatar. Ha ebben meg tudtok segiteni azt megkoszonom, illetve esetleg olyan dolgok, tipushibak amikre odafigyeljek amikor nezem majd a HR-V-ket? Helyek ahol szeret rohadni, trukkok, tippek, mit hogy probaljak ki. Koszonom, mennek a zold kezek.

2013. nov. 12. 15:56
 6/7 anonim ***** válasza:

"diesel motorban mindegy hogy mennyi van ha megfeleloen volt karbantarva"


Azért ez egy bizonyos szintig van így csak. Az általad említett 1.9 tdi azért egy ritka példány, hogy ~600.000-el is kifogástalan a motorja.


Persze, rendszeres karbantartással és okos vezetéssel meg lehet hosszabbítani az élettartamát az autónak, de azért a karbantartás sem terjed ki minden alkatrészre, és azok a fizika törvényeinek megfelelően kopnak, elkopnak, tönkremennek. Persze mindent ki lehet cserélni szépen lassan...de az meg nem olcsó mulatság, na meg én inkább használni szeretem a kocsimat, nem pedig szervizbe hordani.


Én nem szívesen vennék 250.000-nél többet futott autót, mert lehet, hogy elmegy 350-et komoly probléma nélkül, de aztán meg jön a komoly probléma (100.000 Ft körül javítás pl. már komoly probléma lehet). És igazság szerint 300.000 körül, bármilyen kifogástalannak is tűnik a kocsi, nagyon nagy hazardírozás a dolog. Ott már bármikor jöhet valami nagyobb gond.


Persze, mindig találni 4-5-600.000 km-t futott kifogástalan autókat, de azért nem ez az általános tapasztalat. Én nem hagyatkoznék a Golfodra, mert bár elhiszem amit írsz, attól ez még egy kivételes eset.

2013. nov. 12. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

A Hrv jó választás lesz.Én,ahogy az előbbiekben írtam a 125lóerősV-tec változatot javaslom mindenképpen,nem fogyaszt többet és jobban is megy,mint a 105 le-s ráadásul ezek már mind 4wd(a 105 lóerősek többnyire elsőkerekesek) hajtásúak,ami télen jól jön.Kerülendő a CVT automata váltós,az sokat is fogyaszt cserébe nem is gyorsul.Az enyémet 2 évesen adtam el, egy ismerősöm vette meg,így gyakran látom.Most 190ezer van benne ,eddig teljesen hibamentes.Ezeket az autókat nem használták cégautónak,többnyire hölgyek jártak velük ,így könnyű találni elfogadható futásteljesítményűt.Ha én keresnék ilyet először az alját nézném meg,ha össze van verve,csikargatva azt meghagynám másnak.Aztán a karosszéria állapotát venném szemügyre,lehetőleg szép fényezésű garázsban tartott példányt keresnék,a kíméletes használatról a belső is árúlkodik.A Honda motorok híresen megbízhatóak,a motortérnek porszáraznak kell lennie,az a jó ha poros pókhálós:)Amire esetleg a próbaútnál figyelni kell,az a hátsó differenciál felől érkező csikorgás szerű hang,ez lehet csak az elmulasztott olajcsere okozza,de lehet komolyabb hiba is.

Az élettartamról nem tudok nyilatkozni saját tapasztalat

híján,de 300ezer km-t azt biztosan tudja a motor,de az autó nem csak motorból áll,sok műanyag és gumi alkatrésze is van,ami idővel elöregszik,mindegy mennyit használjuk,ilyen pl a féltengely gumiharang.A kipufogó rendszer sem örökös,de ezeket is tudod ellenőrizni vásárlás előtt.

Egy szó,mint száz,egy HRV-nél nehéz mellé nyúlni.1.5 millióba belefér egy 2012-2013 ráncfelvarrott modell is,azokon a módosított elsőlökhárítók és a szebb alufelnik sokat dobnak,szerintem érdemesebb már ilyet venni.

2013. nov. 12. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!