Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 98as évjáratú benzines...

Egy 98as évjáratú benzines autónak sok a 170 000 km?

Figyelt kérdés
2013. nov. 7. 21:25
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem, ha itthoni, akkor -nagyon kicsit- átlagos alattinak mondható, ha külföldi behozatalú, akkor gyanúsan kevés. 15 éves kocsiról beszélünk, a zömükbe külföldön már beleraktak 3-400 000 km.-t, még ha benzinesek is, hasonló korú dízelnél pedig garantált, benne van fél miller....
2013. nov. 7. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Német behozatal.
2013. nov. 7. 21:40
 3/9 anonim ***** válasza:
Átlagos.
2013. nov. 7. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Kevés. A német nem azért vette, hogy nézegesse a ház előtt.

Minimum éves 20-30 ezer kilométert ment is vele.

Ha nem ismered az előéletét, akkor inkább 300000 a valós. De az összes 98-2000 körüli autóban ennyit fogsz látni az órán.

2013. nov. 7. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Átlagos a túrót. Most írta, hogy külföldi. Átlagban az ilyen korú külföldi benzines autók minimum megfutották a 300-at. Ez az esetek 99.9 %-a.


(0.1% pedig, hogy kifogsz egy német öregurat, aki a "levedlett" kocsiját pisiért akarja eladni, mert pont szarik bele, hogy bukik rajta egy keveset. Na itt reális lehet a 150-200 000 km.)

2013. nov. 7. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

"De az összes 98-2000 körüli autóban ennyit fogsz látni az órán."

Az órán biztos nem, mert azt okosan visszatekerik. A motortérbe kell ilyenkor belenézni. Meg menni vele pár kilométert, mielőtt pénzt adsz érte. Ez még külföldön is megoldható majdnem minden esetben.

2013. nov. 7. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 Alex67 ***** válasza:

Kizárt dolog, főleg egy Német eredetű autó esetében, hisz köztudott, hogy a német polgár használja az autót, mert megteheti.


Számoljunk egy kicsit....


Az autó 15 éves, és 170.000km-t futott, vagyis évente megtett 11.333km-t. (170.000/15)

Legyünk nagyon nagyvonalúak, és tételezzük fel, hogy nem használták hosszú távokra, külföldi utakra, csak munkába járásra / bevásárlásra (ami valljuk be egy német polgár esetében igen szürreális) ráadásként rontsunk tovább a forgatókönyvön, és tételezzük fel, hogy csak minden másnap volt használva az autó, és akkor sem futott többet alkalmanként napi 80km-nél.


Nos, ebben a szinte mesébe illő esetben is 14.640km az éves futásteljesítmény.((365/2)x80=14.640 )

A kapott 14.640-es értéket felszorozva az autó életkorával (15x14.640) máris 219.600km lesz a futásteljesítmény.


Nos, ennek tükrében, vagy elhiszi az ember, hogy gyakorlatilag bevásárláson kívül másra nem használták az autót, és beleül a balek szerepébe, vagy hajlandó tudomásul venni, hogy ilyen autó reális áron, lekövethető múlttal nem létezik, és egyszerűen nem hagyja magát átverni, és eláll az üzlettől.


Egyébként az állítólagos 170.000km-es futásteljesítményből visszaszámolt éves 11.333Km futásteljesítmény még a hazai statisztikákban szereplő 18.000-es éves értéket is alulmúlja.


Azt pedig csak remélni tudom, hogy senki sem gondolja komolyan, vagy hiszi el, hogy egy német polgár éves szinten, a kérdésben szereplő futásteljesítményt figyelembe véve, átlagosan durván 7000 km-el autózik kevesebbet az itthonitól másfél-kétszeresen magasabb életszínvonal mellett, mint bármelyik itthon élő, és dolgozó honfitársunk.

2013. nov. 8. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Én is azt mondom, hogy kizárt egy német import autónál. DE. NEM AUTÓT, ÁLLAPOTOT VESZEL! Hiába futott fele ennyit egy magyar kocsi, a magyar karbantartást, olajat, fogyó-kopó alkatrészt nem kapott, mert a magyar csóró. (Részben meg elhiszi, hogy "szuzuki-ezt-nem-kell-karbantartani". Nekem a 97-es Mondeomban volt 150.000 12 éves korára. Ismertem a tulajt, garantáltan ennyi. Csak éppen olajat, egyebet nem kapott, 14k után meghalt a motorja. :/ Hozattam németből egy háromszázat futottat, barátom, mint az óramű! Szétbontva is olyan! (Vezérlés, vízpumpa stb. cserék beépítés előtt) Szóval az, hogy egy német autó lefutott 300k-t a német autópályán, semmit nem jelent. (Ó, igen, H Astra, 2011, csak pálya, évi 80.000-s futással 107.000-nél meghalt a motorja, KETTŐ évesen. Egy misi mínusz.)
2013. nov. 8. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Érdekes, hogy idáig 3 német behozatalú autóm volt.2 ebből adagolós diesel és egy benzines.

Egyik diesel órájba 170 ezer km (amikor behoztam) 6 év alatt egy adagolót kellett cserélni meg kipufogót heggesztteni.


Másik diesel-t 190 ezerrel hoztam 3 éve van meg semmit nem kellet cserélni.

1.6 benzin 198 ezer km 1 éve van meg idáig semmi baja.



NEM MINDENKI KÍNLÓDIK AZZAL, HOGY VISSZATEKERGETI AZ ÓRÁT!


Ennyierővel csak új autót lehet venni használtat nem mert úgyis bele van tekerve.Mindenki azt fújja amit itt olvas.

2013. nov. 9. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!