Fenntartási költség, fogyasztás szempontjából szempontjából melyik a legelfogadhatóbb ezek közül? BMW 520D (F10) facelift előtti, BMW 730D (F01) facelift előtti.
Fenntartási költség, fogyasztás szempontjából szempontjából melyik a legelfogadhatóbb ezek közül? BMW 520D (F10) facelift előtti, BMW 730D (F01) facelift előtti, AUDI A6 2-es D(legújabb), AUDI A8 3.0D (legújabb), Mercedes CLS 220CDI, Mercedes E 220 CDI (facelift előtti es facelift utáni.
Akinek van személyes tapasztalata viszonylag újabb ilyen modelleknél (plE65-ös 7-es) akkor az írjon már ide! Nem lenne mindennapi használatú, hanem csak hétvégén.
Valami olyan német és erős autót szeretnék, amit jó érzés vezetni és a hosszabb utak sem viselnek meg. Qhasználtan tervezem venni kevés kilométerrel. De nem akarok ész nélküli költekezésbe vágni, éppen ezért érdekel az autó fenntartása!
A válaszokat előre is köszönöm! További szép napot kívánok mindenkinek!
ha erős autót szeretnél az 520d kilőve, sokat is eszik pályán, mert rövidebb a váltója.
730d az jól megy azt vedd meg
"nem akarok ész nélküli költekezésbe vágni,"
Azt hogy sikerült összehoznod, hogy a listába beteszel egy 20 milliós autót (2013-as / 20l2-es legújabb A8 3.0TDI) és egy 10M forintos autót (f01-es facelift előtti 730D) és egy ~ 4M-6M forintos autót (F10-es 520D és az E-klass merci).
Szerinted így van értelme a kérdésnek?
Vedd meg 4M-ért az F10-est aztán az elkövetkezendő 20 évben szervízelheted az árkülönbségből.
Amúgy nyilvánvalóan a kiírt típusok közül az F10-es 520D és a 220 cdi-nek a legalacsonyabb minden szempontból minden fenntartási költsége, akár alkatrész akár szervízköltség tekintetében - beleértve a fogyasztásukat is.
Az sem igaz, hogy sztrádán sokat fogyasztanának, kb. 170 km/h feletti átlagtempónál kezd el gazdaságosabb lenni a sor6-os BMW dízel a 2000-esnél. Pláne, hogy sok új 520 már ugyan úgy 6 vagy 8 fokozatos váltójú.
Az ész nélküli költekezés alatt értettem a fenntartási költség és a vásárlási ár kapcsolatát. Nem akarok rengeteget szervizelni... Nekem a halálom ha vinni kell egy autót, mert már basztak át szervizeléssel. Olajcserét csak félig cserélték ki: (A felét leengedték és fél újat öntöttek bele.) Nagyon bosszús voltam, mikor ismerősöm rávilágított erre. (Ő egy másik szervizben dolgozik...)
Ahogy nézegettem 730d 9-től olyan 12 ig van és 10-13A8 . A CLS is kb 9-12. Az 520 olyan 6-tól 9-ig és az E is.
A szerviz függ az extráktól is ugye... Nem tervezek annyi fölösleges extrákkal rendelkezőt venni, hanem csak olyanok kellenek, amiket tudok is használni. Most itt a soft close-ra gondolok. Jó, jó de szerintem nem annyira elképesztően nélkülözhetetlen... Inkább a tolatókamera, navi és hasonló dolgok érdekelnek. Persze itt sem minden.
A további tanácsokat, véleményeket tapasztalatokat is várom! Köszönöm előre is!
Az eddigi válaszokat szintén nagyon köszönöm!
Az A8, mivel prémium sokkal drágább fenntartású lesz, mint egy F10 vagy egy CLS 220. Megkockáztatom, hogy 25-30%-al is. Pláne, ha te fapadosat szeretnél olyat A8-ból tuti nem fogsz találni, mert ember nincs a földön aki fapad A8-at vesz. De 520-at azért szoktak fapadot venni.
Fogyasztásban a 730 éa az A8 városban lenne ~3 liter / 100 km-rel több, sztrádán ha nem ész nélkül hajtasz kb. ugyan annyi lenne, mint a többi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!