Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fenntartási költség, fogyasztá...

Fenntartási költség, fogyasztás szempontjából szempontjából melyik a legelfogadhatóbb ezek közül? BMW 520D (F10) facelift előtti, BMW 730D (F01) facelift előtti.

Figyelt kérdés

Fenntartási költség, fogyasztás szempontjából szempontjából melyik a legelfogadhatóbb ezek közül? BMW 520D (F10) facelift előtti, BMW 730D (F01) facelift előtti, AUDI A6 2-es D(legújabb), AUDI A8 3.0D (legújabb), Mercedes CLS 220CDI, Mercedes E 220 CDI (facelift előtti es facelift utáni.


Akinek van személyes tapasztalata viszonylag újabb ilyen modelleknél (plE65-ös 7-es) akkor az írjon már ide! Nem lenne mindennapi használatú, hanem csak hétvégén.


Valami olyan német és erős autót szeretnék, amit jó érzés vezetni és a hosszabb utak sem viselnek meg. Qhasználtan tervezem venni kevés kilométerrel. De nem akarok ész nélküli költekezésbe vágni, éppen ezért érdekel az autó fenntartása!


A válaszokat előre is köszönöm! További szép napot kívánok mindenkinek!



2013. nov. 6. 15:04
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
64%

ha erős autót szeretnél az 520d kilőve, sokat is eszik pályán, mert rövidebb a váltója.

730d az jól megy azt vedd meg

2013. nov. 6. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

"nem akarok ész nélküli költekezésbe vágni,"


Azt hogy sikerült összehoznod, hogy a listába beteszel egy 20 milliós autót (2013-as / 20l2-es legújabb A8 3.0TDI) és egy 10M forintos autót (f01-es facelift előtti 730D) és egy ~ 4M-6M forintos autót (F10-es 520D és az E-klass merci).


Szerinted így van értelme a kérdésnek?

Vedd meg 4M-ért az F10-est aztán az elkövetkezendő 20 évben szervízelheted az árkülönbségből.


Amúgy nyilvánvalóan a kiírt típusok közül az F10-es 520D és a 220 cdi-nek a legalacsonyabb minden szempontból minden fenntartási költsége, akár alkatrész akár szervízköltség tekintetében - beleértve a fogyasztásukat is.

Az sem igaz, hogy sztrádán sokat fogyasztanának, kb. 170 km/h feletti átlagtempónál kezd el gazdaságosabb lenni a sor6-os BMW dízel a 2000-esnél. Pláne, hogy sok új 520 már ugyan úgy 6 vagy 8 fokozatos váltójú.

2013. nov. 6. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Az ész nélküli költekezés alatt értettem a fenntartási költség és a vásárlási ár kapcsolatát. Nem akarok rengeteget szervizelni... Nekem a halálom ha vinni kell egy autót, mert már basztak át szervizeléssel. Olajcserét csak félig cserélték ki: (A felét leengedték és fél újat öntöttek bele.) Nagyon bosszús voltam, mikor ismerősöm rávilágított erre. (Ő egy másik szervizben dolgozik...)


Ahogy nézegettem 730d 9-től olyan 12 ig van és 10-13A8 . A CLS is kb 9-12. Az 520 olyan 6-tól 9-ig és az E is.

A szerviz függ az extráktól is ugye... Nem tervezek annyi fölösleges extrákkal rendelkezőt venni, hanem csak olyanok kellenek, amiket tudok is használni. Most itt a soft close-ra gondolok. Jó, jó de szerintem nem annyira elképesztően nélkülözhetetlen... Inkább a tolatókamera, navi és hasonló dolgok érdekelnek. Persze itt sem minden.


A további tanácsokat, véleményeket tapasztalatokat is várom! Köszönöm előre is!


Az eddigi válaszokat szintén nagyon köszönöm!

2013. nov. 6. 18:07
 4/11 anonim ***** válasza:

Az A8, mivel prémium sokkal drágább fenntartású lesz, mint egy F10 vagy egy CLS 220. Megkockáztatom, hogy 25-30%-al is. Pláne, ha te fapadosat szeretnél olyat A8-ból tuti nem fogsz találni, mert ember nincs a földön aki fapad A8-at vesz. De 520-at azért szoktak fapadot venni.


Fogyasztásban a 730 éa az A8 városban lenne ~3 liter / 100 km-rel több, sztrádán ha nem ész nélkül hajtasz kb. ugyan annyi lenne, mint a többi.

2013. nov. 6. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
És mennyire megbízhatóak motorizáltságban? Melyek a leginkább a szerviz igényesek ezek közül?
2013. nov. 6. 18:49
 6/11 A kérdező kommentje:
Azt nem írtam, hogy nem fapad kellene, hanem olyan extrák, amik a kényelmemet szolgálja és nem olyanokat, ami kevésbé fontos. Nem írtam a zónaklímát. Van aki a családban érzékenyebb a hidegre. Én speciel télen is majdnemhogy pulóverben szoktam járkálni, míg más nagy kabátban.
2013. nov. 6. 18:53
 7/11 anonim ***** válasza:
Őszintén? Mondhatni tök egyformák. Jó gép az összes, a kopás és meghibásodás szinte kivétel nélkül tervezett avulás következménye. 300-350e közötti élettartamra tervezik őket.
2013. nov. 6. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Valahogy kamu-kérdésnek tűnik.A CLS nincs is 220 CDI-vel.
2013. nov. 7. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Elírtam! 250CDI-re gondoltam. Bocsánat!
2013. nov. 7. 20:55
 10/11 4165 ***** válasza:
220-250? Motor ugyanaz. De valóban nincs 220. E270cdi-ből keresnék egy jót. Annyit eszik, mint a 220-as, és majdnem/tényleg hajszálnyi a különbség/ úgy megy, mint a 320cdi. Viszi a bódét, kényelmes. A Merci fenntartása olcsóbb, mint a BMW-é. Az Audiról nem tudok nyilatkozni.
2013. nov. 7. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!