Milyen kötelező költségek vannak egy Krosszmotor fenntartásához?
Fenntartása krosszmotornak nincs.
Fenntartása Endúrónak lehet ami már a rendszámos változat.
Fenntartásnak nem soroljuk be az üzemeltetéshez szükséges dolgokat mint pl gumikopás olaj üzemanyag stb. Mert az attól függ mennyit és hogy használod.
Fenntartási költség annak nevezünk ami akkor is van ha nem megyünk egy métert se a géppel.
súlyadó biztosítás műszakivizsga ilyesmik.
Folytonos tévhitbe vagytok ezzel a fogalommal.
Igen, köszönöm a helyesbítést, így valóban nem azt kérdeztem amit tudni akartam!
Szóval helyesbítve a kérdést az üzemi költségekről szeretnék kérdezni!
Üzemóra jelentésével tisztában vagyok, azzal viszont nem, hogy kb. mennyi üzemóra után válik dugó cserésre a motor?
Természetesen csak körülbelüli idő.
Mégegyszer köszönöm a kijavítást!
szia! az üzemóra az függ hogy 2t vagy 4t
én a 2t tudom, mivel nekem is az van
kb 40-50 üzemóra amit szoktak mondani de ez függ attól is hogy mennyire van hajtva a vas
a mostani dugómban több mint 85 üzemóra van
4t-nél ha jól tudom 40 üzemóránként kell cserélni olajat+olajszűrőt, dugóra is csak azt tudom mondani hogy amennyire hajtva van
cimborám(2.tulaj) rm-z-je 2007-es de még dugó nem volt cserélve benne, csak szelephézagot állítgat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!