Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 318d e90 Bmw 2006-esetleg...

Zsolman kérdése:

318d e90 Bmw 2006-esetleg tapasztalatok? Fenntartási ktsg?

Figyelt kérdés
Tapasztalatok vélemények érdekelnek tulajdonosoktó, szerelőktől!köszi

2013. nov. 2. 13:57
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

A BMW sajnos nem tud (vagy nem akar?) örök életű dízelt gyártani, mindegyikbe belecsempésznek valami típushibát. Pedig ugyebár egy dízel ezek nélkül is elve szervizigényes, hiszen ugyanúgy ott a kettőstömegű, a nagynyomású rendszer, a porlasztók, stb... és ezek mellé még itt vannak a típushibák is...

Én is BMW fan vagyok, de kizárólag benzinesben gondolkodom. Újonnan még jó, meg talán még 100-150e km-ig is tök jó, de aztán kezdődnek a bajok...

2013. nov. 3. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
Épeszű autógyárnak esze ágában sincs örök életű autót gyártani. Akkor miből élnének meg?
2013. nov. 3. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Nem így értettem, de azért olyan típushibákat nem kéne belepakolni, amitől tönkre mehet az egész motor, mert a vezérműszakadás az N47-nél, és a pillangószelep az M57-nél, mindkettő végzetes a motorra nézve, és adott esetben balesetveszélyes szituációt is teremthet! Meg ott van még az E39 530d alultervezett automata váltója is, ami szintén egy ordítóan nagy típushiba, hiszen alul soha semmit nem szabad tervezni! Márpedig a BMW nem tegnap kezdett dízelmotort csinálni, hogy ne tudná megcsinálni megbízhatóan... Aki azt állítja, hogy véletlenül ilyen, az iszonyúan NAIV! Az M57 vezérművét meg tudták csinálni jól, az N47 tervezésénél már kiküszöbölték a pillangószelep hibát, a vezérműnél meg elfelejtették, hogy csinálták strapabíróra az előzőt? Kétlem!
2013. nov. 3. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

A pillangószelep gyári formájában kibír 300e km-t. Az pont a duplája, mint amit a szervízkönyv amúgy előír csereintervallumnak.

Az autókat minden autógyár (igen, a BMW is) úgy tervezi, hogy fogja az új BMW-t vásárlók statisztikáit (igen, csak azokét, akik ÚJAT vesznek, nem érdekli őket a 2nd hand meg a magyar 27 tulajdonos), megnézik milyen gyakran cserélik az autót újra és milyen az átlag futásteljesítmény, majd megtervezik az autót úgy, hogy amíg a hűséges vásárló átlagosan használja a kocsit ne legyen semmi baja, de utána menjen gallyra jó gyorsan, hogy a 2nd handből jöjjön alkatrész bevétel. Ez én úgy látom pl. a BMW esetén 270-320e km között következik be.


Az E39 530D automatájának meg tökre semmiféle szériahibája nincs. Hibátlan váltó, csak egy egyszerűen nem street racingre terveztek egy sima karakterisztikájú dízel váltót, hanem hosszútávú sztráda utazásra. Azt meg bírja a világ végéig.

Igen, tudom, hogy 390 nm meg 410 nm a motor max. teljesítménye, de +10% simán benne van ám abban a váltóban ha nem napi 52x küldjük neki ész nélkül a nyélgázt a Blahán a pirosnál 50 m-re a következő pirosig, az úgy meg 429 nm. De mint mondtam, normál használat mellett 300K-t szinte mind elmegy, tipikusan attól megy inkább itthon tropára az E39-ek váltója, hogy az olcsójános tulajok nem képesek 100e km után 20K-ért olajat cserélni benne, mer' hogy a gyártó szerint "örök életű" a váltóolaj. Na ez az, amiben nem hiszek. 2000 körüli autókba van 12-13 éves olaj, tuti változott pl. a viszkozitása.

2013. nov. 3. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!