1/5 anonim válasza:
Kiveszed a blokkot a vázból, széthúzod, kiemeled a gyári váltót és beszereled a hatsebességes váltó tengelyeit, illetve a fogaskerekeket. Utána az egészet összerakod és kőkeménynek érzed magadat, mer' kétszer annyi gang van a motorodba', mint a szomszéd Peti N-es, bilikék rettenetébe'.
3/5 anonim válasza:
minek abba 6 sebesség attól nem lesz gyorsabb mert nem fogja bírni meghajtani, még az ötödiket csak-csak ha jóféle a motor de valószínüleg már ott is úgy lesz hogy felváltasz, a fordulat meg szépen leesik és akkor csak morogni fog a motor is meg te is. :)
4/5 anonim válasza:
Akkor már inkább a hét gangosat. Aztán aláznám az Speed Apriliakat!
5/5 A.C.A.B válasza:
Hatsebességes váltónál nem a beszerelés a legnagyobb gond. Nem nagyon éri meg ilyent használni, mert ugyanakkora helyre próbálnak meg ilyenkor még több fogaskereket bezsúfolni, aminek az a következménye, hogy kisebbek az alkatrészek. A vonóékes részben például a csapágygolyók ha jól emlékszem 30%-kal kisebbek a gyárinál, ez pedig azt eredményezi, hogy ha ugyan van is hatos váltód, nagyon hamar tönkremegy, mert a golyók csak 40 mm átmérő körül vannak, 60 helyett, tehát gyorsan kopnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!