Melyik a jobb középkategóriás autó, LAda 2107, Wartburg 1.3, Skoda 120 vagy Moszkvics Aleko?
Nem unod még a "Melyik a jobb" kérdéseket? Bár legalább le tudod írni azt, hogy melyik, nem úgy mint a vehicle szót!
:D
"középkategória"
Hát ezen besírtam!
Jesszum pepi, akkor neked mi a prémium szegmens? Egy suzuki?
Ejj, testvérem..
Ezek új korukban is csak autópótlók voltak, mivel a létező szocializmusban megpróbálták mindentől elzárni a Zembereket, ami a nagy büdös rothadó kapitalizmus terméke. A középkategóriához körük nem volt.
Mivel nem voltak referenciák, hogy tulajdonképpen milyen is egy autó, ezek között az autónak látszó tárgyak között végül is kialakult egyfajta rangsor, tetején a "kozákmerci" Lada 2107, legalján az Aleko.
De aki a 70-es, 80-as években nyugati munkáról hazajött egy közepesen lelakott Golf I-ben vagy dízel zöldségesmerciben, király volt.
6. Kisfiam ezek az autópótlók közül egyik már 30 éve működik alattam. Amikor a te új nyugati felsőbbrendű autód már szétrohadt, és újrahasznosították wc-öblítő fogantyúnak az enyém még akkor is működni fog.
A középkategóriáról pedig annyit, hogy: 30 éve egy bármilyen 1 tonna körüli autó benne volt, például a 3-as Bmw 1.6-osai is. Ma 1500 kg körül van a 3-as Bmw.
Papóka, te csak ülj vissza a 30 éves Velorexedbe, fütyürészve mosd a fogad (protkód) reggelente, és ne beszélj bele a nagyok dolgába.
HA 30 éve nem hullik ki alólad, az csak azt jelenti, hogy nem autóként használod. Gondolom havonta egyszer kétszer előveszed a naftalinból az autóskalapot, autóskesztyűt, műbőr autóstáskát, és belenyomsz kemény 30 kilométert a vackodba, és évente nem megy többet 500 km-nél. Így könnyű. Mai viszonyok között azok a romok használhatatlanok. Ha igaz lenne amit írtál, nem hullott volna mára atomjaira szinte az összes, akkor is szarok voltak, amikor lejöttek a futószalagról. A keleti romokat folyton szerelgetni kellett valami apró hiba miatt. A "tankolom és megy, évi egy olaj- és szűrőcsere" ezeknél ismeretlen volt.
Ne haragudj, hogy belebeszéltem a dilettáns dolgaidba.
Naponta használom a mai napig is az autót, igaz évente csak 20000-et megyek vele. És akkor mi van ha ezt-azt szerelni kell rajta? Már 30 éves érted? Legalább ezen kilehet cserélni az izzót és nem kell SZAKszervizbe vinni, mint a maiakat. Az a különbség a régi és az új között, hogy a régit nem 10 évre tervezték, ha karban tartod ez sem áll le útközben. Persze minek is írok ilyet egy magadfajtának, valószínű te fiatalabb vagy mint a műszerfal a kocsimban. Meg butább is nála. Nincs semmi baj a nyugati autókkal vezessed csak nyugodtan. Valószínű sosem ültél még(meg nem is fogsz) vfts ladában, ami beleprésel az ülésbe, Wartburg pick-upban, daciában aminek baromi kényelmes az ülése, kispolszkiban amivel élmény olaszorszába menni, stb. Ne is haragudj de te egy szűklátókörű ember vagy. Mindenesetre kíváncsi volnék te tudsz-e egyáltalán autót vezetni vagy csak másokról tudsz látatlanban véleményt alkotni?
Utolsónál a pont!
Karban kell tartani, és akkor nincs vele baj.
De sok embernek, az a karbantartás hogy havonta egyszer lemossa a kocsiját, oszt cső.
És igen ezek a maguk idelyében,közép kategóriás autók voltak. Úr volt az aki tudott magának venni eggyet.
Az én észrevételem az, hogy olyanok szidják a ladákat, akik biciklivel, vagy busszal járnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!