Mi értelme az euro 6 normának?
az új 4 hengereseknek azért nem nyekergős hangjuk van. tudnak erőset csinálni jó hanggal, kis fogyasztással.
erős példának ott van az M5 50d. 6 henger, 3 turbó. itt majd akkor lesz a baj ha használtan kell eladni, azért 1 turbó is költséges ha baja van, nem hogy 3.... a tbbiről nem beszélve.
a kis ccm turbóbenzinekkel (1.0, 1.2) meg az a baj hogy nem túl sok a strapabírásuk. ezek nem mennek el 3-4-500 ezret generál nélkül mint a régebbi láncos szívók pl... 100k után már jöhetnek a gondok.
Audi A8 oké, hogy van 2.0 TFSI Hybrid, de nem kötelező megvenni:) Van ott még 3.0 V6 TDI és 3.0 V6 TFSI. Van 4.0 V8 TFSI, 4.2 V8 TDI és 6.3 W12 FSI is. Úgy mondod mintha csak azzal a 2.0-ás hibriddel lenne:) Akinek az kell megveszi akinek nem annak meg van még választéka felfelé szépen.
Ugyanez van a Porschénál is. Nem kell hibridet meg dízelt venni. Lehet GTS-t és Turbo S-t is venni:) Bár azért megjegyezném, hogy a Porschénál az a hibrid motor messze nem 4 hengeres ám:) 420 paci dolgozik abban a hibrid Panamerában:) Az azért nem kevés.
Egy kis kitero es megerted: nincs arfolyammozgas a valutak kozott, ha nincs mozgas a tozsden, akkor mi a bubanatbol lehet hasznot csinalni egyszeru spekulacioval?
Na ugyan ez ervenyes mindenre, csak itt a kormanyok akarnak kicsikarni egy kis mozgast. egyebkent olvass a mazda utan, ok nagyobb motorokat raknak bele hogy elerjek a kivant eredmenyt. A kornyezetvedelem ezzel a megoldassal tenyleg megvalosul, hiszen hosszabb eletartam, kevesebb problema, es ennek tetejebe kevesebb fogyasztas. Nem a fogyasztoi tarsadalom fogja kikovezni az utat a kornyezetvedelemhez ebben biztos lehetsz.
Szerintem a legdurvább, hogy a közeljövőben kizárólag olyan Chevrolet Corvette-k lesznek, amikbe belekerül a start-stop rendszer. Minden piroslámpánál leáll a motorja és mindig némán fog várakozni a híres amerikai izomautó ikon.....
Szerintem is egy baromság ez. Bár jah, nem kötelező megvenni szerencsére. Én biztos, hogy soha az életbe nem is vennék hibrid autót, se ilyen start-stop rendszerrel ellátottat. Csak az a gáz h egyre inkább haladnak, hogy kizárólag ilyen autókat lehessen venni, ha újat akar az ember. Na akkor lesz az, hogy inkább járok valami használt, telefingott vacakkal.
Megvan a V8-as!
Soha nem is volt amúgy általános, hogy a luxusautó alapmodellje V8-as motorral legyen szerelve. Mindig is voltak a luxuskategóriában is V6-osok meg még kisebbek is.
A Panameránál is választható V8-as! Állandó összkerékhajtással, PDK váltóval és 520 lóerővel. Kell ennél több?
De ugyanúgy megvannak a V8-asok az Audinál, a BMW-nél és a Mercedes-nél is!
Mercedes-nél pl ott vannak az AMG batárok. Pl S63 AMG, 6300 köbcentivel, 570 lóerővel és természetesen 8 hengerrel. Hova már ennél nagyobb motort egy közúti személyautóba? Vagy beszélhetnék az RS Audikról vagy az M-es BMW-ről. Egyikben sem 4 hengeres dübörög:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!