Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson star kisebb feljújítás,...

Simson star kisebb feljújítás, mit hogyan?

Figyelt kérdés

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy csepeg az olaj a simson staromból és kiakarom cserélni az összes tömítést meg amelyik szimering kopott vagy akármi baja lehet azt kicserélném, az lenne a kérdés hogy a tömítéseket elég csak simán gépzsírral bekenni, vagy kell hozzá venni valami speciális ragasztót hogy biztosan ne csöpögjön?

Milyen csapágyat tegyek bele a ha valamelyiket cserélni kell? Milyen márkájút?

Na meg még annyi hogy a hengert megakarom fúratni és akkor 5000FT-ért csinálják meg de abba benne van a dugattyú, a gyűrűk a csapszeg meg a fúrás, de ez magyar minőségben készül magyar dugattyúval. 8000FT-ért csinálják német minőségben német cuccokkal, és ebben a németes fúrásban is benne van a dugattyú meg a többi cucc, melyiket lenne érdemesebb kérnem? Nem akarom olyan sokat használni a motort, ezért gondoltam a magyarra, de nem lesz egy ótvar sz@r az egész ha nem nem túl jó minőségű dolgokat kérem hozzá? Nem szeretném hogy kidobok 5 ezret és miután bejáratom rosszabb lesz mint most. Ebben kérném a segítségeteket! Kösz!


2013. okt. 27. 08:35
 1/10 anonim ***** válasza:

Ha nem szeretnél feleslegesen pénzt kidobni, akkor csak azt cseréld ahol csöpög az olaj.

Amíg megy rendesen és nincs szétkopva, addig felesleges széthúzni a blokkot, feleslegesen csapágyakat meg szimeringeket cserélni, mert csak pénzkidobás. Ráadásul nekem úgy tűnik nincs benne gyakorlatod, így megszenvednél vele, ráadásul a végeredmény (hogy jobb legyen) is kétséges.


Hol csöpög belőle az olaj?

2013. okt. 27. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
a blokk alja mindig olajos, szerintem a berúgótengelynél csöpög előle legjobban, de a két blokk fél között is ereszthet szerintem. a berúgótengelynél cseréltem már szimeringet kb 1.5 éve, de most már megint rossz
2013. okt. 27. 11:54
 3/10 anonim ***** válasza:

A berúgótengelyt kínzod eleget gondolom, nem csoda hogy megadja magát. Takarítsd meg a blokk alját és nézd meg hol szivárog.


Ha annyira nagyon szerelni szeretnél valamit, akkor van itthon két fél Komárom meg egy fél Babettám, viheted őket potom pénzért... :D

2013. okt. 27. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
nehezen szokott indulni ezért nagyon sokat van rugdosva, most szinte alig lehet berúgni, és párszor véletlen rá lett rúgva úgy is hogy a fogak éppen nem passzoltak és csattant meg roppant. és az nem tett neki jót
2013. okt. 27. 12:33
 5/10 anonim ***** válasza:

A gyújtást kellene megnézni.

A felső holtpont előtt 1,5mm-rel kell a megszakítónak nyitni, a megszakítóhézak 0,4+-0,05 mm legyen (könyv szerint).

Ha nem tudod hogyan kell akkor írj és leírom.

2013. okt. 27. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Itt egy link a gyújtás beállításáról:

[link]

2013. okt. 27. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
inkább karburátor baja van azért nem indul, és azért írtam hogy alig lehet most berúgni, mert hogy kicsit lehet rárúgni
2013. okt. 28. 07:17
 8/10 anonim ***** válasza:

"kicsit lehet rárúgni"

Én az S51-est úgy indítom hogy csak lenyomkodom a berugókart 3-4x és már pöfög is.

Ha erősen rugom akkor meg 8-at is kell rúgnom.

Nekem ez a tapasztalatom, de a kezelési útmutató is ezt írja

2013. okt. 28. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
de itt nem az van hogy kicsit rúgok rá vagy nagyot, hanem ha ráteszem a berúgókart akkor lemegy a berúgókar félútig vagy még tovább is, és csak akkorát lehet már rárúgni hogy alig fordul párat a dugó, mert valószínűleg arról az íves félkörről lementek az első fogak
2013. okt. 28. 16:19
 10/10 anonim ***** válasza:
Bocs nem volt egyértelmű hogy miért is megy le a berugókarod. :)
2013. okt. 28. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!