Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vesznek mostanában...

Miért vesznek mostanában olyan sokan külföldről audi-t?

Figyelt kérdés
Az ismerőseim közül hárman is vettek a3-ast, plusz egy haver az a4-esét az éven. 95 környéki évjáratok. Áraik mindenestül félmillió és fölötte. Ennyire hatalmas biznisz? Vagy valami rejtett dolog van itt?

2013. okt. 26. 14:04
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Hazahozatalt mondjuk mindegyik megoldotta "okosba" ismerőssel.
2013. okt. 26. 14:59
 12/20 anonim ***** válasza:
Én 2004-es A6 Avantot vettem Németben. Ott ezek már levetett, olcsó autók. Valamint autóhoz méltó módon használták őket, olajcserékkel, kötelező szervízekkel, ilyesmivel nem szórakoznak, elviszik. Kátyúkat az autók meg legfeljebb hírből ismerik. Az én Audimnak még a legutolsó patent, meg izzó, ilyesmi számlája megvolt, sokáig a tankolások is vezetve voltak. Egy 2 kilós paksamétát a kezembe nyomott a tag, minden benne volt.. Még a pótkulcs-igénylő kis kártya, a rádió kártyája meg ilyesmik. És megvettem 1,3 milliónyi 'Juróért, előtte Audi márkaszervízes haver átnézte. Full-full extra, fekete bőrbelső, gyári navi, napfénytető, mindent megrendeltek hozzá. Ezt onnan tudom, hogy még a megrendelőlapja is megvan! Kb. minden be volt X-elve, a 6 sarokra levő márkakereskedő pecsétje meg rajta, 2004-es évszámmal. Hazahozás meg úgy történt, hogy a német rendszámot és papírokat elintézte nekem a bácsi akitől vettem. Másnap megyünk vissza az autóért, német ideiglenes rendszám fel, aztán haza. De előtte várjunk.. Beraktak egy szett zsír új Continental felnit, lemezfelnire szerelve, meg egy másik szett gyári felnit, 2 éves nyári gumikkal. Valamint a bácsi kivonszolt 2 kartondobozt a garázsból, hogy ezek a régi, cserélt alkatrészek, nem kellenek? Maradhat.. Szerintem kifogtam a világ legjobb A6-osát. A ~207 000 km annyira nem is sok benne. Ez garantált, minden szervíznél le lett jegyezve az állás. Magyar határnál felraktuk a próba rendszámot, német rendszámot leadtuk, majd ráköltöttem 200 000 Forintot a folyadékokra, kopó alkatrészekre, meg a papírokra. Után kapott szép M-es rendszámot meg egy polírozást, és van egy gyönyörű utazóautóm. Az itthoni márkaszervízben megdicsértek, hogy ilyen szépen karbantartott kocsit régen láttak már.:) Elnézést a fogalmazásért, de ezért éri meg nyugatról venni az autókat. Ha egyáltalán van hasonló állapotú autó itthon, azt 2-2,5 milla alatt nem kapom meg, sőt. Mondjuk nekem hatalmas mázlim volt, ne várjon mindenki ilyen hozzáállást az eladó részéről.
2013. okt. 28. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
"Beraktak egy szett zsír új Continental felnit, lemezfelnire szerelve" Elnézést, elég hülyén írtam le.. Így van helyesen: Beraktak egy szett zsír új Continental téli gumit, lemezfelnire szerelve.
2013. okt. 28. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

Most az a bajod velük, hogy külföldről vették, vagy az a bajod, hogy Audit, esetleg az, hogy szerinted drágán?


Egyébként anyagilag sokkal nagyobb hülyeség új kocsit venni, különösen részletre, éppen ezért törvényszerű, hogy sok autó külföldről kerül hazai forgalomba.

2013. okt. 28. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

#12: Örülök, hogy ilyen jól jártál, de még mielőtt bárki vérszemet kapna, az ilyenek olyan ritkák, mint amikor a lottózóban kihúzom a nyerő sorsjegyet.


Ha meghirdetnek egy igazán jó autót, amit érdemes lenne megvenni, és még jó árban is van, akkor már szinte el is vitték. Mire itt a magyar kocsiba ül, vagy vonatra száll, hogy kimenjen nyugatra megnézni azt az autót amit kinézett, ha az valóban jó, akkor 100%, hogy mire odaér, már hűlt helye lesz. Nagyon megy kint a pörgés autókereskedői berkekben. De itthon, Magyarországon is ez van, azért nem találni igazán jó autót, mert a jó vételeket sec perc alatt megszerzik a kereskedők, vagy magánemberek. Ez olyan, mintha meghirdetném, hogy egy ötezrest adok annak, aki hamarabb odaér a Moszkvára. Mire felhúzod a cipődet, már nemhogy az ötezres nincs meg, de már én is rég hazamentem.

Éppen ezért ne irigyeld és ne furcsálld az ismerőseidet Kérdező, mert amiket az ismerőseid vettek, az már a maradék, a pakura, amik már a nyugati autóvadászoknak sem kellettek... Na attól még a magyarnak jó, szó se róla. Nyilván mindegyik áradozik, hogy milyen olcsón vett jót, ez az önigazolás (kognitív disszonancia), ezért is van sok dícsérgető komment a külföldről vett autókról.

[link]


Ezekbe a nyugaton használt autó "mindent megkapott" és "olyan utakon járhatott, amit megérdemelt" közhelyekbe belekötnék, de nem szemétségből, vagy kötekedő hajlamból. Egy autó nálam ott kezdődik, hogy még a magyar utakat is jól bírja. Vannak ilyenek. Kötelező szervizekre meg a magyarok nagy része is elviszi a járgányt, mert fosik, hogy elvész a garancia. Van az a kevés igen, aki elcsalja a kötelező szervizeket és inkább magánszervizbe viszi, de az ki is derül eladáskor, és kevesen akarják tőle majd megvenni, úgyhogy olcsóbban kell, hogy eladja.

2013. okt. 28. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

Leginkább az arcoskodással van a bajom, magával a kocsival semmi bajom. Tényleg érdekelt, hogy ennyire nagy biznisz e külföldről húsz éves kocsikat megvenni fél misi körül, mert ha igen elkezdem én is.


# 12 Te azért más kategóriában játszol mint a kérdésben említettek

2013. okt. 29. 08:07
 17/20 A kérdező kommentje:
Ja, # 12, elfelejtettem mondani: gratulálok a kocsihoz, és biztonságos közlekedést Neked!
2013. okt. 29. 08:11
 18/20 anonim ***** válasza:

Szerintem simán lehet jó üzlet, főleg ha mondjuk új kocsikkal vetjük össze.


Anno gyerekkoromban nem olyan sokkal rendszerváltás után szüleim nyertek egy új Dacia-t. A kocsi 5 évig volt nálunk, akkor eladták, mert egyre több gond volt vele, vettek helyette egy 11 éves Audi 80 dízelt, ami drágább volt, mint amennyit a Dacia-ért kaptak. Az Audit is 5 évig használtuk, de annak ellenére, hogy jóval drágább volt az alkatrész, összességében jóval kevesebbet költöttek rá, mert sokkal ritkábban volt vele gond. Az autó 450 ezerbe került, akkoriban olyan 1,6-2 millió körül voltak a legolcsóbb új autók, egy A4-es 6 millió körül volt. Egy új Suzukival, azon kívül, hogy nem fértünk volna rendesen bele (3-an vagyunk testvérek, és már akkor is elég nagyok voltunk, a végén az Audi 80 is nagyon kicsi volt), rosszabbul jöttek volna ki, mivel az 5 év alatt több mint 1 milliót amortizálódott volna, ez meg kb. 200 ezret, ennyivel nem kellett volna többet költeni az új kocsira, egy használt Lada meg megette volna a kétszeresét.


Ja, egyébként szüleim nem behozták, mert a második tulajtól vették, az első volt osztrák.

2013. okt. 29. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Meg volt még egy hasonló korú Audija egy rokonunknak, ő munkájából adódóan rengeteget utazott. Az övé TDI volt a miénk szívódízel, na ők kb. 200 ezer km-el vette a kocsit, és több mint fél millióig elment vele.


Később volt egy haverom, aki szintén régi Audit vett, ő viszont megszívta, egy 87-es Audi 100 TDI-t vett valamikor 2005 környékén , és mint később a szerelő elmondta neki, nem kicsit volt visszapörgetve a kilométer óra, valójában túl volt az már a fél millió km-en, mikor megvette, de csak 200 ezer volt benne, és persze eléggé széjjel volt belülről. Pár évig használta, aztán már nagyon drága lett volna megcsinálni.

2013. okt. 29. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
12-es vagyok. Először is köszönöm a jókívánságot, és tényleg hatalmas mázlim volt. Akkor most elmesélem az egész, és még egy másik sztorit: Először én is ilyesmi évjáratú Audiban gondolkoztam, de aztán egy barátom végre megadta a tartozását. Utána gondoltam, hogy akkor már miért ne vegyem meg ezt az A6-ost? mobile.de-n nézelődtem, és csak szívfájdításnak belenéztem az A6-osokba. Ez szinte kiszúrta a szemem. Egy, vagy két kép volt róla, de azokon látszott, hogy megbecsült, karbantartott autó. Már kint voltam Németben, amikor barátom hívott, hogy átutalta a zsét a számlámra. Ilyenkor már a 4. romon voltam túl, kezdtem feladni. Aztán mondom felhívom az illetőt, próba szerencse.. És még megvolt! Mondta hogy akkor elrakja nekem, mert 2-3 000 eurókkal akarták eddig kiszúrni a szemét. Neppernek, meg kereskedőnek pedig nem adja. Amikor megláttam az autót, majdnem letérdeltem.. Hatalmas mázlim volt tényleg. De akkor hogy kategóriánál legyünk: Az én Audimon felbuzdulva egy ismerős megkért, hogy hozzunk neki egy dízeles A4 Avantot. Kézhez kaptunk kb. 2500 Eurót, akkor hajrá. Itt azért már nem úgy működött minden mint nálam, de nagyjából itt is kifogtuk. Sikerült 700 rugóért egy 1.9-es, Quattro dízelt megvenni. '97-es évjárat, mondjuk ez már nem egy agyonextrázott változat, de azért teljesen elfogadható felszereltségű, komolyabb baja nem volt, csak pár apróbb. Meg pár esztétikai bibi. Ezt is le akartam írni, de siettem, és így is már egy fogalmazást legépeltem.:P
2013. okt. 29. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!