A Peugeot és Fiat mára valóban megbízható, tartós autókat gyárt?
Eddig se volt velük baj, ha odafigyeltek rájuk. Mint bármely más márkára.
Nincs rossz kocsi, csak gondatlan gazda.
"Nincs rossz kocsi, csak gondatlan gazda."
Neked biztosan nem volt anno Dacia-d :-)
"Igazából minden új autó szarabb mint régebben."
A 90-es években is ezt mondták, hogy az új kocsik rosszak, nem elég tartósak, bezzeg a 70-es, 80-as években mennyivel strapabíróbbak voltak. Ehhez képest a 90-es évek autói hasonló életutat futottak be, mint a korábbiak.
a fiat sokat, nagyon sokat javult.
Sosem voltam francia párti....most citroenem van. Hááát....az egy misivel drágább német kényelemeben, térben, meg sem közelíti, ellenben alkatrész árban bőven veri.
Korábban sajnos a francia és olasz kocsikra jellemző volt az elektronikai meghibásodás. Motorikusan akkor is nagyon jók voltak, ahogy most is, de minden ami elektronikus volt és elromolhatott el is romlott. Volt 1.4-es Clio-m. (most lenne 11 éves, ha nem adtam volna el) 160.000 km volt benne, motorikusan olyan volt, mint egy álom. Na de...a légzsáktól kezdve az elakadásjelző zárlata okozta elektronikus hibáig (amitől a kocsi leszabályzott :D ) minden volt.
Már viszont kinőtték ezeket a gondokat, és nagyon-nagyon jó autók, és ez mellett szerintem a legszebbek a francia kocsik. Fiatot is nyugodt szívvel vennék ma már.
Ja, hát igen...alkatrész ár.
Az drága lesz a franciáknál.
A Clio-ban eladás előtt 98.000-ért akartak vezérmű szettet cserélni. Ugyan abban a szervizben az utána vásárolt 2008-as Focus-ban mindet 40.000 volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!