Hol szívhat nagy valószínűséggel alapjáraton falsot a motor ha csak a levegőcsavar teljes becsavarása mellett üzemel? Amint nyitok a csavaron akár egy negyedet is leáll.
Mégis milyen motor és milyen karbival?
Úgy egyszerűbb lenne tippelni, hogy mi is a gond. De ha eltekintünk a többi résztől és csak az a kérdés, hogy hol szokott falsot szívni a kétütemű, akkor: karbi-szívócsonk között, henger-szívócsonk között, hengertalpnál, elősűrítő térnél. Ennél több lehetőség talán nincs is, esetleg konkrét típushoz lehet jobban tippelni, pl. egyhengeres Pannoniák a henger és a szívócsonk között falsolnak rendszeresen.
A kívülről hozzáférhető helyeken szokták féktisztítóval ellenőrizni: odafújsz a felületek találkozásához miközben alapjáraton jár a motor, hallani fogod ha beszívja a spray-t, mert felpörög.
AMIRE ÉRDEMES VIGYÁZNI: a féktisztító gyúlékony, meleg felületre fújva belobbanhat. És belélegezni egyáltalán nem ajánlott.
Csak szólok, nehogy felelős legyek bármilyen malőr/sérülés/kár miatt. :)
Egyébként a karbi belseje rendben van? Nincs beállítási baja vagy nem rázkódott ki a helyéről pl. az alapjárati fúvóka? (ez utóbbihoz volt szerencsém egy másik gyártó modelljén, csodálkoztam pár percet hogy miért lehetetlen beállítani, aztán szétkaptam és még jobban meglepődtem. :P )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!