Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség e 46 os bmw...

Mi a különbség e 46 os bmw nél a 136 Le és a 150 Le között, a 6 sebességes 150 Le a legjobb a 2 közül, melyik ajánljátok?

Figyelt kérdés
2002-2004 es évjáratok nézegetek, valami rejtett rossz tulajdonság, mielőtt megvenném mire figyeljek oda, 200-250 e km ig nézegetem, kintről v inkább hungaryból érdemes behozatni, megvenni?

2013. okt. 22. 16:30
 1/10 anonim ***** válasza:
A legnagyobb különbség, hogy a 136 lovas még adagolós, a 150 lovas már commonrail.
2013. okt. 22. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Itt a váltó a legkisebb különbség, ahogy előttem mondták, itt a befecskendezési redszer a más, gyakorlatilag két különböző motorról van szó. Amúgy én a 150 lovasat venném, mert jobb az injektor, és ha valami az adagolóson elromlik azon is sokba kerül a szerelés. És szerintem kintről érdemes hozni, bár erről megoszlanak a vélemények.
2013. okt. 22. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Ez a 320d téma nem egyszerű eset. Lehet, hogy pont belefutnál a széria hibás szívósoros sorozatba, ha ilyet vennél, az elég drága lesz, ha megtörténik a katasztrófa (rosszabb esetben motorfelújítás). 200-250e km-re nincs semmi garancia (inkább ennek a 2, vagy 3-szorosára), főleg, ha külföldről hozod. De ha sikerül is egy 200-250e km-es darabot kifogni, akkor kapásból meg kell nézetni vásárlás utána a turbót és a szívósort. Mert havan benne igazából 650e km, akkor bármikor bármi megtörténhet a motoron belül. Vásárlás előtt nem hinném, hogy bele engednek nézni a motorba,mármint hogy szétszedd itt-ott-amott. Nagyon meg kell gondolni. De ha mindenképpen ezt akarod, akkor inkább a 150 lóerőset.

Nem tudom, hogy magyar vagy-e, csak az apróbetűs rész miatt kérdeztem ("hungaryból behozatni", de hová?).

Ha Magyarországon élsz, a legtisztább Magyarországit venni. Mert ugye a legtöbb ilyen autó amiket árulnak eleve németből lett behozva (azaz, ugyanolyan állapotút hozhatnál lényegében te is) és akkor már nem kell utaznod, egy csomó pénzt csak abba beleölni, hogy végignézd, végigutazgasd a fél nyugatot és nem kell vesződnöd a magyarországi forgalomba helyezéssel, regadó kifizetéssel, a sok utánajárással sem.

A legjobb megoldás olyat venni, aminek már a legelső tulajdonosai is magyarországi volt, mert azokkal aránylag keveset futottak, itt könnyebben találsz reálisan 200-250e km körüli autót szervizkönyvvel. Ismerős bmw szervizben dolgozott, mikor még ott volt azt mondta, ezeket a helyben vásároltakat elhordták végig rendesen hozzájuk és jórészt problémamentesek. Ja és ne a legolcsóbbakat nézegessed, mert azok azért kerülnek annyiba mert valami gond van velük és szabadulni akarnak tőlük minél hamarabb. A közepes árban levők szoktak jók lenni az mindig a reális ár minden autónál bármit keresel. Nem mindegy hogy olcsón veszel és ráköltesz hamarosan ugyanannyit vagy az olcsónál másfélszer annyiért és nem kell rákölteni és így sokat nyersz a vételen.

2013. okt. 22. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Azt félre írtam, Magyar vagyok én is köszi! Igen tudom nem egyszerű dolog ez! Ezt néztem ki am [link] nem tudom mit szóltok hozzá?
2013. okt. 24. 21:10
 5/10 anonim ***** válasza:

Nekem az a gyanús ebben, hogy cirka olyan árban van, mint az Angliából behozott jobb kormányos autók a reg.adó kifizetése után. A legolcsóbb 1 millió, a legdrágább 2.5 millió (ez utóbbiban csak 75e km van v.leg azért).

Egyszer vettem meg a kínálatból a legolcsóbb autót, cégesnek, meg is bántam, mert 10e km után széttört valami a motorban és tönkretett mindent, motorcserére szorult. Az nem ez a márka volt, de mindegy, mert ez minden autóra igaz. Ezért inkább olyan 1.5 millió és 1.8 millió között nézegetnék.

Mert az árat az is meghatározza, hogy az eladó tudja, hogy milyen állapotban van az autó, nem meri drágábban adni a rosszat, mert akkor nem vinnék el. Magyarán szabadulni akar tőle, azért nagyon olcsó. A jobb autókat meg jobb árért merik hirdetni.

Megpróbálnék kevesebb km-el venni ilyet, mert 200e km-nél már előfordulhatnak gondok a turbóval. 150e km-ig nézegetnék.

2013. okt. 25. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Ha használt E46 után nézel a hasznaltauto.hu oldalon, akkor azt látod, hogy szinte egy benzines sincs, majdnem mindegyik 320d. Mind 320d és nagyon olcsón. Ezek között is majdhogynem mind kombi kivitel.

De miért?

Azért, mert az elmúlt 2 évben százszámra hordták be a 320d motoros e46 Bmwket.

Azért, mert a 320d motorja típushibás. Na azért még így is jobban bírja néhány másik gyártó dízelénél, de ahogy egy előző válaszban olvasni lehetett, szívósor és turbó és vezérműlánc problémásak lesznek az hótziher.

Ezért már a legtöbb ilyen 320d motornál már jelentkeznek ezek a bajok és akik behozták, vagy már itt vették meg, azóta rájöttek, hogy baj lesz és most amíg még elpöfög a motor el akarják adni. Mindegy az hogy olcsón, csak megszabaduljanak tőle és más fizesse majd a végén a fél milliós javítási számlát!

Azt mondom hogy benzineset kell venni. Jó már a 316i is, ami nem egy versenyautó, de még így is egy hajszálnyival jobban megy mint az átlagos autók. A faceliftes 318i-nek a 2000-es motorja talán a legjobb választás, mert ez már jól megy /143le/ és alig fogyaszt, és akkora nyomatéka van, mint a 6 hengeres 2000-esnek /200nm/. Úgy megy, mint a 320d és elég jól fogyaszt, de megbízható akár fél millió km felett is, nincs típushiba, nincs turbó, stb. A 320i 6 hengeresből a 150 és a 170 lóerős még amit el tudnék képzelni a 320d kiváltására.

2013. okt. 25. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

"Azért, mert a 320d motorja típushibás."


Ezt honnan szedted? Még a végén ott kötünk ki, hogy a 320d egy használhatatlan ócskaság. Érdekes én beletekertem a 320d-be 60.000 km-t, és kellett benne cserélni az olajat. Meg a szűrőket. Ja és tankoltam is. Ugyanezt tette 3 ismerősöm a 320d-vel, egyiknek sem volt problémája.

2013. okt. 26. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

[link]

Ezzel a cikkel teljes mértékben egyetértek. Attól, hogy még megyeget egy autó, lehet, hogy már megette a kenyere javát, csak nem látsz be a motorba. Mint a Civicesek, akik oda meg vissza vannak a pörgős 160 lovas 1.6-osukkal, hogy mennyire tartós annak ellenére, hogy feszt pörgetik, aztán ha szétszeded a motort, látod, hogy meghajlottak a hajtókarok, a csapágyak erősen kopottak. De még mennek, tehát azt gondolják, hogy tökéletes.

2013. okt. 27. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
ez a vezérlés probléma nem tudom honnan jött de az e46 ba az m47 motorba olyan lánc van ami a motor élettartalmát kiszolgálja ez nem N es motor amibe biciklilánc van :D másik, hogy a 136 lovasba nem szakad bele a pillangó csak a 150 lovasba. harmadik dolog, hogy azért van ennyi belőle mert jók/strapabírók, erre nem gondoltok? Régi swift miért van ennyi? Mert szar? Nemhiszem.
2019. aug. 4. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Hogy e46 320d tulaj is írjon: Van sok lelakott rossz, de azt nem mondanám, hogy a motorjuk szar, nekem 136 lovas van rettegett adagolós, meg főtengely törés meg minden hülyeséget mondanak, nézzük, ez ma már egy 20 éves típus, rontó tényező, hogy Bmw, ennek fejébe még diesel is, adagoló felújítása nálam Bosch által 300.000 ft volt. Kérdem én, egy 20+ éves dizel Bmw-re meglep valakit egy 300ezres kiadás? Ez garanciás volt de már pár év eltelt és máig jó. Ezenkívül főtengely szíjtárcsa kellett, illetve turbó felújítás. Ezenkívűl motortéren más nem, közel 70.000 Km raktam bele. A kocsiba szokásos 300 pár ezer km van, nyílván annó 200xxx el hozták be szóval ezt már senki sem tudja valójában mennyinél jár de megy teszi a dolgát, nem kell szétrúgni hidegen, és bele való olaj kell nem 10w40 tescos, és időbe illik cserélni, ezenkívűl kartergázszűrőt se árt gyakrabban mint a gyári előírás. Fontos, hogy nem úgy kell tekinteni mint egy olcsó kis autót, bizony kell rá néha költeni, de alapvetően nem egy rossz tipus, ha van köztük rossz az nem a típus hibája. 150 lovasom nem volt, de ne hidjük, hogy az nem adagolós ezért azt olcsóbb fentartani, Abba is ugyanúgy legtöbbe benne van félmillió km, ott is lehet porlasztókkal , magasnyomású szivattyúval gond.
2022. dec. 23. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!