Mi a különbség e 46 os bmw nél a 136 Le és a 150 Le között, a 6 sebességes 150 Le a legjobb a 2 közül, melyik ajánljátok?
Ez a 320d téma nem egyszerű eset. Lehet, hogy pont belefutnál a széria hibás szívósoros sorozatba, ha ilyet vennél, az elég drága lesz, ha megtörténik a katasztrófa (rosszabb esetben motorfelújítás). 200-250e km-re nincs semmi garancia (inkább ennek a 2, vagy 3-szorosára), főleg, ha külföldről hozod. De ha sikerül is egy 200-250e km-es darabot kifogni, akkor kapásból meg kell nézetni vásárlás utána a turbót és a szívósort. Mert havan benne igazából 650e km, akkor bármikor bármi megtörténhet a motoron belül. Vásárlás előtt nem hinném, hogy bele engednek nézni a motorba,mármint hogy szétszedd itt-ott-amott. Nagyon meg kell gondolni. De ha mindenképpen ezt akarod, akkor inkább a 150 lóerőset.
Nem tudom, hogy magyar vagy-e, csak az apróbetűs rész miatt kérdeztem ("hungaryból behozatni", de hová?).
Ha Magyarországon élsz, a legtisztább Magyarországit venni. Mert ugye a legtöbb ilyen autó amiket árulnak eleve németből lett behozva (azaz, ugyanolyan állapotút hozhatnál lényegében te is) és akkor már nem kell utaznod, egy csomó pénzt csak abba beleölni, hogy végignézd, végigutazgasd a fél nyugatot és nem kell vesződnöd a magyarországi forgalomba helyezéssel, regadó kifizetéssel, a sok utánajárással sem.
A legjobb megoldás olyat venni, aminek már a legelső tulajdonosai is magyarországi volt, mert azokkal aránylag keveset futottak, itt könnyebben találsz reálisan 200-250e km körüli autót szervizkönyvvel. Ismerős bmw szervizben dolgozott, mikor még ott volt azt mondta, ezeket a helyben vásároltakat elhordták végig rendesen hozzájuk és jórészt problémamentesek. Ja és ne a legolcsóbbakat nézegessed, mert azok azért kerülnek annyiba mert valami gond van velük és szabadulni akarnak tőlük minél hamarabb. A közepes árban levők szoktak jók lenni az mindig a reális ár minden autónál bármit keresel. Nem mindegy hogy olcsón veszel és ráköltesz hamarosan ugyanannyit vagy az olcsónál másfélszer annyiért és nem kell rákölteni és így sokat nyersz a vételen.
Nekem az a gyanús ebben, hogy cirka olyan árban van, mint az Angliából behozott jobb kormányos autók a reg.adó kifizetése után. A legolcsóbb 1 millió, a legdrágább 2.5 millió (ez utóbbiban csak 75e km van v.leg azért).
Egyszer vettem meg a kínálatból a legolcsóbb autót, cégesnek, meg is bántam, mert 10e km után széttört valami a motorban és tönkretett mindent, motorcserére szorult. Az nem ez a márka volt, de mindegy, mert ez minden autóra igaz. Ezért inkább olyan 1.5 millió és 1.8 millió között nézegetnék.
Mert az árat az is meghatározza, hogy az eladó tudja, hogy milyen állapotban van az autó, nem meri drágábban adni a rosszat, mert akkor nem vinnék el. Magyarán szabadulni akar tőle, azért nagyon olcsó. A jobb autókat meg jobb árért merik hirdetni.
Megpróbálnék kevesebb km-el venni ilyet, mert 200e km-nél már előfordulhatnak gondok a turbóval. 150e km-ig nézegetnék.
Ha használt E46 után nézel a hasznaltauto.hu oldalon, akkor azt látod, hogy szinte egy benzines sincs, majdnem mindegyik 320d. Mind 320d és nagyon olcsón. Ezek között is majdhogynem mind kombi kivitel.
De miért?
Azért, mert az elmúlt 2 évben százszámra hordták be a 320d motoros e46 Bmwket.
Azért, mert a 320d motorja típushibás. Na azért még így is jobban bírja néhány másik gyártó dízelénél, de ahogy egy előző válaszban olvasni lehetett, szívósor és turbó és vezérműlánc problémásak lesznek az hótziher.
Ezért már a legtöbb ilyen 320d motornál már jelentkeznek ezek a bajok és akik behozták, vagy már itt vették meg, azóta rájöttek, hogy baj lesz és most amíg még elpöfög a motor el akarják adni. Mindegy az hogy olcsón, csak megszabaduljanak tőle és más fizesse majd a végén a fél milliós javítási számlát!
Azt mondom hogy benzineset kell venni. Jó már a 316i is, ami nem egy versenyautó, de még így is egy hajszálnyival jobban megy mint az átlagos autók. A faceliftes 318i-nek a 2000-es motorja talán a legjobb választás, mert ez már jól megy /143le/ és alig fogyaszt, és akkora nyomatéka van, mint a 6 hengeres 2000-esnek /200nm/. Úgy megy, mint a 320d és elég jól fogyaszt, de megbízható akár fél millió km felett is, nincs típushiba, nincs turbó, stb. A 320i 6 hengeresből a 150 és a 170 lóerős még amit el tudnék képzelni a 320d kiváltására.
"Azért, mert a 320d motorja típushibás."
Ezt honnan szedted? Még a végén ott kötünk ki, hogy a 320d egy használhatatlan ócskaság. Érdekes én beletekertem a 320d-be 60.000 km-t, és kellett benne cserélni az olajat. Meg a szűrőket. Ja és tankoltam is. Ugyanezt tette 3 ismerősöm a 320d-vel, egyiknek sem volt problémája.
Ezzel a cikkel teljes mértékben egyetértek. Attól, hogy még megyeget egy autó, lehet, hogy már megette a kenyere javát, csak nem látsz be a motorba. Mint a Civicesek, akik oda meg vissza vannak a pörgős 160 lovas 1.6-osukkal, hogy mennyire tartós annak ellenére, hogy feszt pörgetik, aztán ha szétszeded a motort, látod, hogy meghajlottak a hajtókarok, a csapágyak erősen kopottak. De még mennek, tehát azt gondolják, hogy tökéletes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!