Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek melyik a legjobb...

Tomi Mozsár kérdése:

Szerintetek melyik a legjobb motor (50cc) itt városban elszaladgálni?

Figyelt kérdés
2013. okt. 14. 21:05
 1/7 anonim ***** válasza:
honda dio, yamaha jog
2013. okt. 14. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
14%
malaguti f12, vizes, raksz bele egy 70-es polini hengert, malossi kevlár szíjat, malossi sport főtengelyt és lazán viszi a 90-et, ísmétlem LAZÁN, nekem is ilyen van, előtte aeroxom volt de a mala jobb
2013. okt. 14. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Gilera Runner. 50cc-ből az egyik legnagyobb méretű. Kényelmes és jól pakolható.
2013. okt. 14. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
#2-re ne hallgass, szaladgálós, melós motornak megbízhatónak kell lennie, nem szabad tuningolni, mert sokkal többe kerül, mint amennyivel többet nyújt, és többet is fogyaszt... városban amúgy sem mész sehol 90-el, a gyári 50-esek 2t motorok pedig simán tudnak 65-70-et, az bőven elég városba...
2013. okt. 14. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nagyobb városba (Bp, Szeged, Debrecen) robogót ajánlanak (én azért váltóst vennék, nekem nem nyűg :D ).

De ugyan mindegy milyet veszel csak, ne ezeket a no name márkát. Japán, olasz vagy a szoci gépek.

(igen :D én a simsonnal elmentem 70km-t oda-vissza egyhuzamban) 2 éve. azóta 1 gyertya cserén kívül semmi más baj. igaz már csak ritkán használom a 650-es mellett)


ma 21:25.... aki városban akar csak "szaladgálni" nem hiszem hogy az a célja hogy vigyen akár 90-et vagy akármennyit a gép, hanem hogy üzembiztosan elvigyen A-ból B pontba, mindezt minimális üzemanyag fogyasztással... meg szerintem nem akar költeni egy fillért sem ilyen "tuning" cuccokra.

2013. okt. 14. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

#5

azért egy 3-4 sebességes simson, és egy 6 sebességes 50-es között elég nagy különbség van... konkrétan nekem 6-os van, falun lakom, de ha már egy kicsit nagyobb forgalmú útra megyek, 10 percen belül tele a tököm a váltogatással, hogy konkrétan 5 méterenként váltanom kell, hogy olyan fordulaton tartsam a motort amilyen épp szükséges, mert ha gyorsítani kell, akkor 3 fokozatot vissza, ha egyenletes a tempó nem akarom fölöslegesen pörgetni, felpakolom, aztán lassítunk 10km/h-t, akkor megint vissza 1-et, aztán 20 méter múlva megint gyorsítani kell, még vissza 2-t, és így tovább FOLYAMATOSAN, városba csakis robogó, hidd el, a nagy köbcentis gépek és a simson kis fordulaton is tudnak gyorsulást produkálni, de a kihegyezett 6-os 50-esekben gyárilag sincs 7-8e alatt erő, annyi se mint egy babettában, volt simonsonom gyáritól kezdve a 70-es 4 felömlősig, annak ha odahúztam 3-asban alapjáraton legalább próbált megindulni, ezekben semmi, amíg nincs meg a 7-8e fordulat, abszolút semmi, fölötte aztán még gyári 50-esként is lenyomja a 70-es tuning simsont, de városban "szaladgálásra" sajnos pont emiatt szar...

2013. okt. 14. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

2-es válasszal 2 problémám van.


1: 70-es polini vízes hengerrel csak 90 km/h? Akkor valamit nagyon elrontottak.


2: feltuningolod 300 ezer forintból aztán havonta mehetsz a boltba cserélni a kopóalkatrészeket.

2013. okt. 15. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!