Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Porsche mennyivel jobb a...

A Porsche mennyivel jobb a Mercedes-BMW-Jaguar-Audi 4estől?

Figyelt kérdés
2013. okt. 4. 20:06
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
35%
Jaj, nehogy már ideges legyél. Ennyire fiatalon nem szabad. Inkább idd meg a fincsi meleg kakaót és húzzál aludni. :)
2013. okt. 4. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 A kérdező kommentje:
te élettelen csicska ne írj ide mert közöd nincs ezekhez. töörld inkább magad
2013. okt. 4. 20:57
 13/25 anonim ***** válasza:
42%
Hány éves vagy, 11?
2013. okt. 4. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
35%

Sokszor tűnődöm azon, hogy a hozzád hasonló értelmileg igen-igen kiemelkedő egyedeket miért nem vágják le, majd csomagolják disznóhúsként. Az állatkertbe úgyse válogatnak.


De akkor biztos a Bugatti és a Bentley nem a VW konszern tagja, sőt, az Audi se, a Seat se és a Skoda se. Sőt, a Porsche a világ legjobb autómárkája. (Elvégre a Porsche Panamera annyira Porsche, mint amennyire én tudok japánul beszélni.) De ettől függetlenül nincs ennél jobb márka, az egész világon.


Remélem már el fogsz tudni aludni. Egyébként szólj anyucinak, hogy mielőtt jóéjt puszit ad, kicsit nevelje meg az észtől duzzadó fejecskédet!

2013. okt. 4. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 A kérdező kommentje:

te beszélsz félre hülyegyerek



a bentley a bugatti a világ legjobb márkái és azok is a vw leányvállalati de attól az nem vw te senki :DDDDDDDDDDDD

vagy a lamborghini is audi akkor nem ?? úristen

2013. okt. 4. 21:04
 16/25 anonim ***** válasza:
62%
Szerinted, ha a VW konszern tagja a Bugatti, akkor létezik olyan, hogy Bugatti? Szerintem nem. Volkswagen van, ha elfogadod, ha nem. Az embléma semmit nem jelent. A tervezés viszont annál többet, mélyen tisztelt, hozzáértő barátom...
2013. okt. 4. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 A kérdező kommentje:

[link]


A Bugatti egy olasz, francia illetve német gyökerekkel rendelkező sportautógyártó vállalat. A 20. század első felében körülbelül 8000 járművet állítottak elő, szinte kivétel nélkül a legprecízebb kézi munkával, manufakturális keretek között. Az eredeti cég a második világháború idején bukott meg sok más akkori luxusmárkához hasonlóan. Ettore Bugatti fiának, Jeannak a halála is szerepet játszott ebben. A vállalat pénzügyi nehézségekkel küszködött, utolsó modelljét az 1950-es években mutatta be, majd az 1960-as években repülőgépalkatrészgyártó részlegéért vásárolták fel.

A valaha patinás, különleges és nagy teljesítményű gépkocsikat előállító vállalat ma a Volkswagen Csoport egyik elitmárkája.



legalább értőolvasásod lenne te 0a :DDDDDDDDDD


az utolsó mondatot sem vagy képes felfogni sztem, na takarodj innen.

2013. okt. 4. 21:10
 18/25 anonim ***** válasza:
29%
sajnos te vagy az aki totál nincs képben. Abból is látszik, hogy összehasonlításnak a 4 közé beraksz egy angol márkát csak hasra csapva. Ráadásul a Porsche csak sportkocsikat gyárt (kivéve a parasztporsét, a már bagóért kapható Cayennet), addig a többi kicsit más tészta. a P rétegautógyár, nem véletlen vásárolta fel a VW. Ami pedig adja a mérnököket, pénzt.
2013. okt. 4. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 T5- ***** válasza:
10%

Már a múltkor is elpofáztam, hogy mindegyik más vevőkört szolgál ki, és nincs ilyen hogy melyik a jobb. A Jaguart nem tudom miért veszed ide, mikor az sokkal alatta van a német prémium márkáknak.

Az Audit, meg a Porsche-t levolkswagenezni meg legalább akkora baromság, mint a Skodát meg Seatot VW-nek nézni. Mint ahogy Ducatinak MAN-nek, Scania-nak is annyi köze van a VW-hez hogy a cégcsoport tagja... Merthogy mindegyiknek megvan a piacon a helye. Az Audi azért erősen egy prémium termék, míg a Skodáról ez közel sem mondható el. Az jóval a VW alatt van, akár tetszik akár nem. Attól, hogy a konszern tagja attól még nem ugyan az, max. van egy-két alkatrész ami közös lehet bennük. Egy Lexust sem Toyotáz le senki, csak nálunk az irigy kispénzű prolinak jól esik hajtogatni, hogy négy karikás folkszvágen (szeretne ő olyan "négykarikást"...), pedig közel sem az. Az a prémiumság azért érezhető a nagyobb kaliberű autóknál, és ki kell hogy ábrándítsalak, a technika ami dolgozik alattuk, sokszor az is fejlettebb mint a konszer kisebb presztízsű autóiban.

Más az, hogy egy gyártó szeretne vetélytársa lenni a BMW-Merci-Audinak pl Volvo, de azért az még mindig csak utána kullog.

Ezt a Bentley, Rolls buzulást meg nem kell olyan komolyan venni, nem több az semmivel mint egy S8, vagy a W222 S-Klasse. Egy Porsche Cayenne mellé is bárkor odaállítanék egy Q7-est de egy 911-es mellé is R8-ast. Szóval ezzel csak azt akartam mondani, hogy a német prémium hármas azért igencsak ott van a prémium szegmensben. Szóval én ki merem jelenteni, hogy simán konkurencia (még ha családon belül is) egy Audi egy Porschenak például. Mint ahogy egy új S osztály is nagyon erősen luxus autó...A Jaguár meg sehol nincs ezekhez...se a Volvo, se az Infiniti, se a Range Rover se semelyik...

2013. okt. 4. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:

"a bentley a bugatti a világ legjobb márkái"


Már megbocsájts, de Toyota a világ vezető autómárkája. Ha azt akartad írni, hogy ezek gyártanak a legjobb sportkocsik közül párat, az igaz.


Egyébként VolksWagen Group Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda és VolksWagen márkanevek alatt forgalmaz autókat.

2013. okt. 4. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!