BMW 316i és 318i között mi a különbség?
Illetve az 1.8-as 6 hengeres, a másik 4...
Az 1.8 erősebb!
Attól függ, melyik, az E36 316i az 1.596köbcenti, 99 ló, 150 Nm; A 318i 1,796köbcenti, 113 ló, 168Nm.
Az E46 316i 1895cm3/105hp/165Nm, vagy 1796cm3/115hp/175Nm. Az E46 318i 1895cm3/118hp/180NM.
A faceliftes E46 318i 1995cm3/143hp/200Nm, vagy a ci 150hp.
Forrás:
E36
E46:
Az előzővel teljes mértékben egyetértek.
E46 318
vezérműlánc készlet: 61000
vízpumpa: 20000
4 féktárcsa: 40000
fékbetétek: 28000
Gumi akkor is kell ha G Astrát vesz, arra is ugyamaz a 16-os gumi megy. Azért a kis benzines BMW nem az a réteg vetted, mint mondjuk a 320d-ket, így elképzelhető, hogy nincs bennük csillió km - legalábbis a dízelekhez képest. Azt meg nem akarom elhinni, hogy ha valaki vesz egy E46-ot akkor élből alváz és üregvédelemmel kell kezdeni,ha ennél kell akkor ugyanúgy a többinél is, a Focus és a G Astra is ugyanúgy fog rózsásodni az élek alatt.. Persze prémium autó a BMW, de a 316i 318i eléggé low cost modell náluk is.
"Gumi akkor is kell ha G Astrát vesz, arra is ugyamaz a 16-os gumi megy."
Nem, az Astra G-re 15 colos megy.
60 ezerért már viszonylag elfogadható kategóriájú utángyártott van. Van gagyibb is még olcsóbban, de aki azt bele meri tetetni az autójába, az nem akarja megtartani már sokáig. Munkadíjat is számoljunk a tételekre.
A többit is drágállom, dehát akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is.
A gond hogy egyeseknek még majomra is alig van és akkor még adjátok is alá a lovat. Ha nem költ rá, nem tud, vagy nem akar, akkor talán ha egy évig húzza majd az autóval utána megy a használtpiacra. Az akkori vevők meg majd sopánkodnak, hogy a magyarok mennyire elhanyagolják az autót: hát ezért.
De reméljük, hogy gazdag, de akkor meg miért 14 éveset akar venni? Lehet, hogy képben van?
"Azért a kis benzines BMW-t nem az a réteg vette, mint mondjuk a 320d-ket, így elképzelhető, hogy nincs bennük csillió km" Csillió valóban nem, mert olyan nincs. De körülbelül 3-400 000 km biztosan, az évi 22-33 000 km. Ennyi idősen ez a reális még egy benzinestől is. Kiváltképp akkor ha külföldről hozza, arrafelé sokat mennek.
"Azt meg nem akarom elhinni, hogy ha valaki vesz egy E46-ot akkor élből alváz és üregvédelemmel kell kezdeni,ha ennél kell akkor ugyanúgy a többinél is, a Focus és a G Astra is ugyanúgy fog rózsásodni az élek alatt."
Igen, az Astra G vásárló is jobb, ha alvázvédelemmel és üregvédelemmel kezdi és bizony kezdik is sokan. Nem olcsó, de nem is olyan drága, megéri.
"Persze prémium autó a BMW, de a 316i 318i eléggé low cost modell náluk is."
Az 1-es sorozat lenne a low cost. Újnnan talán 1 millióval, vagy még annyival sem volt olcsóbb egy faceliftes 318i, mint egy 320i. A 320d meg kifejezetten nem a legolcsóbb volt. De ha ennyire low cost, akkor akár lehetne újat is venni, nemigaz?:
"Gumi akkor is kell ha G Astrát vesz, arra is ugyamaz a 16-os gumi megy."
Nem, az Astra G-re 15 colos megy.
Vezérműlánc készlet, 60 ezerért már viszonylag elfogadható kategóriájú utángyártott van. Van gagyibb is még olcsóbban, de aki azt bele meri tetetni az autójába, az nem akarja megtartani már sokáig. Munkadíjat is számoljunk a tételekre.
A többi alkatrészt is drágállom, dehát akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is.
A gond hogy egyeseknek még majomra is alig van és akkor még adjátok is alá a lovat. Ha nem költ rá, nem tud, vagy nem akar, akkor talán ha egy évig húzza majd az autóval utána megy a használtpiacra. Az akkori vevők meg majd sopánkodnak, hogy a magyarok mennyire elhanyagolják az autót: hát ezért.
De reméljük, hogy gazdag, de akkor meg miért 14 éveset akar venni? Lehet, hogy képben van?
"Azért a kis benzines BMW-t nem az a réteg vette, mint mondjuk a 320d-ket, így elképzelhető, hogy nincs bennük csillió km" Csillió valóban nem, mert olyan nincs. De körülbelül 3-400 000 km biztosan, az évi 22-33 000 km. Ennyi idősen ez a reális még egy benzinestől is. Kiváltképp akkor ha külföldről hozza, arrafelé sokat mennek.
"Azt meg nem akarom elhinni, hogy ha valaki vesz egy E46-ot akkor élből alváz és üregvédelemmel kell kezdeni,ha ennél kell akkor ugyanúgy a többinél is, a Focus és a G Astra is ugyanúgy fog rózsásodni az élek alatt."
Igen, az Astra G vásárló is jobb, ha alvázvédelemmel és üregvédelemmel kezdi és bizony kezdik is sokan. Nem olcsó, de nem is olyan drága, megéri.
"Persze prémium autó a BMW, de a 316i 318i eléggé low cost modell náluk is."
Az 1-es sorozat lenne a low cost. Újnnan talán 1 millióval, vagy még annyival sem volt olcsóbb egy faceliftes 318i, mint egy 320i. A 320d meg kifejezetten nem a legolcsóbb volt. De ha ennyire low cost, akkor akár lehetne újat is venni, nemigaz?:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!