Kinek mi a kedvenc sportautója (mely használtan/újan maximum 15 millió Ft)?
Azért nem érted mert még nagyon fiatal lehetsz.
Miért hasztalan:
Nincs benne hely.
Hosszútávra nem győzné az ember tankolni ( hamar elfogyna a lotto 5-ös)
Németországig nem nyomorognák szívesen egy mini autóba!
Kényelmesebb egy nagy szedánban. Audi A6,Toyota avensis,BMW 525,Honda Accort STB STB.
Melesllesleg ezek dízel változatai a negyedét eszik annak amit egy komolyabb sportkocsi bevág.
Ja és nem beszélve a fenntartási költségeiről egy sport autónak.
Én ilyen értelmetlen autózásra sajnálom a pénzt még akkor is ha lenne rá.
Ja és hol használja ki az ember ?
Igazán csak versenypályán lehetne ,akkor meg minek?
Na látod, itt a probléma. Mindenki lenézi a másikat, úgy, hogy az égvilágon semmit nem tud róla. Az előbb egy másik kérdésben is egy arc beugatott (most nem téged mocskollak, hanem a kis mindentudó barmokat - élőben meg sem merne mukkanni, de itt ugye megy a téma, röhej...), és molst te "fiatalozol" le, pedig pont tapasztalatból beszélek, melyet már valószínű életkorom is ad.
Sosem értettem - és nem is fogom megérteni soha - miért lenne (!a szupersport kategóriát kivéve!) egy szemernyit is hasztalan egy sportkocsi, hiszen:
Bőven van benne hely (a japánok anno erre is figyeltek, hogy négy személynek is kényelmes legyen, és hátul több a hely csomagoknak, mint egy családi Citroen ZX-ben).
Nem fogyaszt többet, mint az előbb említett autó (5-7 között elvagyok vele).
Nagy-Britannáig sem nyomorogsz benne, mert egy német bálnában sincs több hely (max. alig).
Mellesleg a dízel a legutálatosabb környezetszennyező üzemanyag a világon - nem véletlen, hogy Európán kívül szinte senki nem erőlteti. ÉS! Rengeteg a baj vele (plusz alkatrészek a motorhoz), amit megspórolsz a kúton, ráfizeted alkatrészekben.
A költségeim kevesebbek, mint egy ZX-nél. :) Biztosítás és alkatrész egyaránt. :)
Azt pedig végképp senki nem írta, hogy egy sportos autót ki kellene használni. Én sokszor már kétezernél elváltok, senki nem tart pisztolyt a fejedhez, hogy márpedig kilenccsel előre menj. :)
Ennyire egyszerű a történet, nem kell a legdrágább fenntartású 612-est, GranCabrio-t, vagy Astont megvenni. Jó a szerényebb, sokkal olcsób is - ezért írtam a maximum 15 milliós árat. Látod (látjátok), így lehet hétköznapi (és szép!) autó egy sportkocsi! ;)
Nem haragszok meg kérdező:D
Figyu nekem semmi bajom azzal ha más sport autót vesz ha neki az kell vegyen azt,vagy te is nyugodtan vegyél azt ha ez a szíved vágya. Én csak saját magamra írtam hogy számomra hasztalan a sport autó.
Azt én régóta szeretem, jó kis gép. A mai csúnya (inkább formátlan) Toyoták közt igazi ékkő. Nem csak olcsó és szép, hanem (úgymond) "el lehet férni hátul is" benne. :)
Ha úgy vesszük ez az én autóm utóda, tehát majdnem mindnek megfelel, amit felsoroltam előbb.
Így tekintek a 2005-től gyártott Alfa Spiderre is, ami szintén inkább sportos, mintsem sportautó, tökéletesen lehet használni a mindennapokban, és álomszép!
toyota supra,nissan skyline r33,r34 , nissan 200sx s13,s14
bmw m3,m5,
Sportkocsi nálam kizárólag a Porsche.
Ha 15 milláért kellene vennem és újat, akkor a Boxster jöhet szóba, esetleg a Cayman. Ezek hazai listaára magasabb, mint 15, de Jahreswagenként, vagy külföldről beszerezve élhető a 15 milla, azaz kb 50ezer EUR.
Használtban megint más a helyzet. Alig pár éves, keveset futott 911-eseket is lehet ennyiért venni.
Ha rajtam múlna, hogy elköltsek 15 millát autóra, akkor én ezeket venném meg:
Napi használatra, 4 kerék hajtás, megbízható szívómotor, nagyon jó ár/érték arány
Mellé meg hétvégi játéknak egy veterán 356
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!