Vajon egy 2 ütemű CDI jó lehet egy 4 ütemű motorra?
Figyelt kérdés
Vettem egy loncin dirt bike-ot, de nem volt rajt szikra, így egy honda dio robogó cdi-t raktam rá amivel ment de nem volt az igazi mert 50körül leszabályzott a cdi, holott 90el mennie kellene. így úgy gondoltam hogy veszek rá egy honda dio fojtatlan cdi-t (sport), mert azzal jobban menne, csak kérdés hogy a 2T CDI továbbra is jó fog e lenni a 4T-re? mert a 2T minden fordulaton gyújt, a 4T meg minden másodikon, vagyis az egyik ütemben felesleges gyújtana... ez okozhat gondot? másik kérdése..: tegnap lemostam a motort sterimóval, majd utána fél percig üzemelt és leállt, és megint nincs szikra, talán bemoshattam neki? mert már 2 napja nem indul el, csatlakozókat, tekercseket kifújattam és kiszárítottam hajszárítóval.. ötletek?2013. szept. 15. 21:03
1/2 anonim válasza:
Kár volt megvenni azt a noname kínai hulladékot, de gondolom már magad is rájöttél...
nem a cdi-vel van ott gond szerintem, mivel a dio is pörög 8e körül tehát a cdi is 8e fordulat környékén szabályoz le, és ha a te motorod 50-et megy 8e fordulaton, akkor mégis mennyit pörög 90-nél? 15e? na ne viccelj már, a 85-ös poweres 2t gépek pörögnek annyit, a 4t 1 hengeres soha nem fog annyit... szerintem szimplán annyi a vége a gépnek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!