Bravo 1.4 hidegen nem indul öninditóval, öninditó fellett ujitva, Deha betoljuk, meg beindul. , közben a riasztó is szórakozik, igaz az nem a gyári hanem 2éve rakattam belelehetséges, hogy a riasztó miatt nem indul?
Én kipróbálnék egy másik (lehetőleg új) akksit, vagy éjszakára feltenném töltőre, aztán ha így reggel pöccre indul, akkor mindenképp akksi csere. Bár rá is mérhetsz reggel egy feszültségmérővel: megméred indítás előtt, aztán méred miközben indítani próbálsz.
A legtöbb riasztó újrainduláskor élesedik, ha az akksid kapacitása lecsökken, akkor indításkor leesik a feszültsége de amikor elengeded a kulcsot visszaáll és a risztó élesedik.
Szerintem így függhet össze a két dolog.
Meg kellene mérni azért az akku feszültségét hogy terheléskor mégis hány voltra esik vissza!! Mert lehet hogy teker az indító,de az elektronika meg letilt 10V alatt.
Szerintem csak kellene hinni ha már 3x mondják hogy mérj.
Villszer(Brava 1.6B tulaj)
A cellazárlatos akksinak felgyorsul az önkisülése. Éjszaka alámerül, de nappal sűrűbb használatnál nincs ideje alámerülni. A régi Ladás időkben volt már ilyen gondom...
Még egy dolog előfordulhat, és az a kopott önindító persely.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!