Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az igaz, hogy az új dízelekkel...

Az igaz, hogy az új dízelekkel már szinte nem is lehet spórolni, mert olyan drága szervizelni őket?

Figyelt kérdés
Megéri a 2 liter előny miatt?
2013. szept. 4. 15:35
 1/5 anonim ***** válasza:
55%
bőven meg.
2013. szept. 4. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
33%
Ha sokat mész akkor igen. Ha nem a kocsiban élsz akkor nem éri meg mert a különbség amennyivel drágább egy dizel a benzinestől csak nagyon sokára fog vissza jönni és persze abban is valami igazság,hogy egy modern dizelesen ha romlik valami arra drágább a javitás.
2013. szept. 4. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
30%
Számold ki. Ami tönkremehet, az a kettős tömegű lendkerék, az üzemanyag szivattyú és a porlasztócsúcsok. Jellemzően 150.000 km környékén adják be a kulcsot és 2-300.000 Ft-os javítási költséget jelentenek darabonként.
2013. szept. 4. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
39%

Ez így azért nem igaz. Akkor halnak meg 150 000-nél, ha 300-ról van visszatekerve az óra. Egy kéttömegű lendkerék - ha nem gyilkolják az autót - simán elmegy 250-300 000km-t. Normális gázolajat tankolva az injektorok és a nagynyomású szivattyú is kibír jóval több mint 200 000km-t ( persze van amikor nem, ilyen is előfordul néha).


Ha csak 2 literrel eszik kevesebbet a dízel, az 430-as gázolajjal számolva 200 000km-en 1 720 000 forint megtakarítás. Ennek a feléből kijön a kéttömegű kuplungszerkezettel együtt, 4 injektor, 1 turbó és egy nagynyomású szivattyú csere. A FELÉBŐL!


Vannak olyan esetek viszont, ahol a fogyasztáskülönbség akár 3 liter is lehet. Azért 200k km-en megspórolni 2,5 miskát az már nem rossz.


Ezek új autó esetén értendők.

2013. szept. 4. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Ja, de mindenki azt számolja, hogy a dizelre mennyit kell költeni, a benzinest pedig úgy számolják, hogy csak üzemanyag kell bele, szervizbe nem is kell vinni. Pedig kell költeni egy benzinesre is, nem is keveset. Pláne az új autóknál, ahol a benzineseken is van már jó drága turbó, spéci injektor, és kettős tömegű lendkerék. Ja, és ezek meg is halnak 150.000-nél, mig a dizelen ezek minimum 300.000-ret birnak.

Akkor miről is beszélünk?

2013. szept. 4. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!