Szeretnék vásárolni egy opel astra gsi-t, de nem tudom hogy a 16v-t vagy a 8v-t vegyem meg! Hogyan lehetséges beleszerelni a turbot? Kell motorvezérlést is cserélni?
Először is:
Azt vedd meg ameliyk jobb állapotban van. Ezek már muzeális darabok, egy 8v gsi ugyanolyan szép mint a 16v. Gazdáik mindnek ugyanabból a rétegből került ki (nyomni amig megy). A 16v-k hamarabb pusztulnak, teljesítményre kihegyezett motor, hengerfeje megreped. Gyártották a németek is és a cosworth is. a német gyártmányban konstrukciós hiba volt, ami annyit jelent h érzékenyebben reagált a hidegen padlógázas közlekedésre, bár ezt egyik motor sem szereti. 200-300e km között vannak, de azt tőgázon kapták, tehát nem tudom normál kilométerbe átszámolni, de sokkal nagyobb megterhelésnek volt kitéve, mint mezei társaik. 8v eléggé strapabíró motor, de azoknak is lóg a nyelvük. Gondos gazdi alatt mindkettő örökéletű, de valószínüleg nem te leszel az első tulaj.
turbót minden motorba be lehet építeni, az igazi kérdés, hogy milyen szakember csinálja és annak milyen a munkája. a megnövelt teljesítményre fel kell készíteni a motort. Ezt általában el szokták rontani. a gyári turbó motorok is sorra besültek astrában, mert nem arra van kitalálva. Calibrából van még gyári amelyik tülélte az elmult 20 évet, de első világháborús katonát előbb találok. Ha beleteszed, akkor ezekre figyelni kell de jobb a gyári állapot, úgy még megmarad neked annyi évet amennyit foglalkozol vele. Én se küldöm el a nagyit futóversenyre mert belehalna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!