Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van túlfeszültség az...

Miért van túlfeszültség az aksiban?

Figyelt kérdés
Az akku 1 éves, Exide Premium 77 Ah, és egy ismeretlen okból kifolyólag lemerült 12,05V-ra. Egy nehézkes töltés után a 12,8V helyett most 13V felett van benne, akár napokig a töltés után is, ha nincs az autóban. Ha beszerelem, akkor a normál 20mA-os nyugalmi áramfelvétel után is, 32 óra elteltével, még mindig 12,9V van benne, aminek persze örülnöm kéne, de ez nem normális jelenség.

2013. aug. 28. 09:52
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Megvadítottad :D


Nem tesz tönkre semmit, mert a fesz szabályzó 14V felett szabályoz.

2013. aug. 28. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:
Tudom, csak a nemnormális jelenségre próbálok választ találni.
2013. aug. 28. 16:27
 13/14 anonim ***** válasza:

Egyszerű..az akkumulátor üzemi cellafeszültsége nem 2 Volt, hanem 2,2 Volt..tehát egy beépített autóakkumulátor akkor normális, ha 13,2 Voltot mérsz.(6 cella esetén)


Ez alatt már tölteni kell, de még üzemképes. A töltőfeszültség nem véletlenül 14 Volt. A kocsik elektromos berendezései sem a ráírt 12, hanem 14 Voltra vannak készítve.

2013. aug. 29. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, mivelhogy cellánkét 2 V-os, és az elektrolit sűrűsége a töltés után határozza meg, hogy mennyi volt lesz benne.
2013. aug. 29. 13:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!