1998 Audi A4 ismeretlen elektromos probléma?
Figyelt kérdés
Röviden a jelenség: Az egyik indítási kísérletnél az autó nem indult, az indexkar és a fényszóró kapcsolója közül füst szivárgott. Mint kiderült a gyújtáskapcsoló betét égett le. Ezt cseréltem egy újra, majd indítottam. Elsőre beindult a gép, majd ismét füstölni kezdett a gyújtáskapcsoló betét. Le akartam kapcsolni a motort, de a kulcs teljesen elfordított állapotában is folyamatosan indítani akarta a motort, csak az akksisaru azonnali levétele állította le. Közben természetesen intenzíven füstölt a gyújtáskapcsoló betét, és a belőle kijövő kábelek. Fogalmam sincs mi okozhatja, próbáltam végigkövetni a kábelek útját de fogalmam sincs melyik alkatrészben kellene keresnem a hiba okát. Ha valaki tudna segíteni annak rendkívül örülnék...2013. aug. 24. 13:43
1/6 anonim válasza:
Ha nem akarod felgyújtani a kocsidat, akkor szerintem ne erőlködj, keress egy helyi autóvillamossági szerelőt, ő pár ezer forintért megoldja.
2/6 anonim válasza:
Szerintem valami zárlat lehet és a biztosíték nem kapcsol le. A zárlat okozója viszont újabb problémákat jelenthet lehet hogy nem a megfelelő biztosíték van berakva mindenképp vidd szakihoz
3/6 anonim válasza:
valószínűleg ez olyan jelenség lehet mint a filmekben, hogy valami kábelt összeérintenek, csak ebben az esetben a kapcsoló nem zárja-nyitja az áramkört, vagy ilyesmi.
4/6 anonim válasza:
Nemcsak a filmekben megy a kábelek összeérintésével az inditás :)
Amúgy valami komolyabb probléma lehet ott, át kell nézni rendesen.
5/6 T5- válasza:
Szerintem meg simán kell bele egy gyújtáskapcsoló, így látatlanban.
6/6 A kérdező kommentje:
Nem, biztosan nem a gyújtáskapcsoló a hiba. A betét csak leég, más okozza sajnos a hibát. Szerelőre lesz bízva tartok tőle, mert ez meghaladja a képességeimet, és a gyújtáskapcsoló és az önindító között elég sok alkatrész van, egy rakás relé, gyújtásvezérlő elektronika, computer meg ilyesmik. Ezért nem akartam olyan autót ami számítógépes, de 15 évesnél régebbit már hova vegyek, azokat meg a rozsda eszi már szét. Ebben meg gyertyát se tudnék cserélni, majdnem sírvafakadtam mikor leszedtem a motor burkolatát. Külön trafó és vezérlőelektronika minden hengeren, nem ehhez vagyok hozzászokva. Több drót meg nyomtatott áramkör van ebben a nyomorult gépben mint egy űrhajóban.
2013. aug. 25. 10:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!