Miért van az, hogy a 2T motoromat rendszerztelenűl tudom beinditani, szóval kb mikor kedve van?
De ink hidegen könnyen indul fél napos állás után akár első rugásra is, majd megyek vele esetleg melegítem a motrát helyben, megállítom kb 4-5 perc folyamatos járattatás után és mikor ismét indítanám nem indúl.
Vagy csak nagyon nehezen de volt példa hogy kb 4. rúgásra indult.
A motor 125 2T, membrános, poweres, jelenleg huski keverő olaj van benne.
18.000 km van benne kb., akitől vettzük azt mondta, hogy egy kabi pucolás és egy tank öblögetés legyen nálunk az első.
Esetleg lehet betegség a az enduróknál enyi km után?
Szóval mondom, elégé kiszámíthatalan, hogy mikor fog beindúlni, mondták, hogy "megfulladhat" és ettől, lehet gyertya is?
Vagy lehet túl adagolt olaj? Esetleg rosz minőségű benzin?(A benzin és az olaj ami benne van friss tehát nem állt hónapokat)
Előre is köszönöm:)
U.i.:Az ereje kicsit sincs elmenve ha kell 4.be is megdobálja az utaját 90%-os gumikkal.
Szerintem vegyél bele egy normális, bele való gyertyát, menj vele 5-6km-et, aztán vedd ki, és nézdd meg, milyen színű! Ha nem barna az elektróda körül a porcellán, akkor karburálási hiba. Ha mégis az, akkor meg ilyen és kész. A 2t motor szeszélyes és sok bosszúsággal szolgál, nem véletlenül raknak ma már az 50-es pécsköszörűkbe is 4t blokkokat.
Ja, a gyertya típusa sem mindegy, de ne kérdezd meg, hogy milyet vegyél... csak mondom, hogy az enyim kifejezetten szar volt a Magneti Marellivel, és (kétüteműségéhez képest) jól ment a Briskkel... de ez már sok-sok éve volt, lehet, hogy azóta leromlott a Brisk és továbbfejlesztették a Marellit, a fene tudja, ma mi van.
hello,
Én motorokkal dolgozok egész életemben, nézzük csak.
Hidegen könnyen indul? Szivatóval vagy anélkül?
Ha anélkül, akkor sok üzem anyagot kap, és ezt nem szereti a meleg motor.
Kellene tudni a karburátort mi van rajta, de mindegyik karbin, van alapjárati levegő csavar. Ennek ki-be csavarásával tudod állítani benzin-levegő kaveréket alapjárattól elindulásig.
NEM SZABAD erővel betekerni!!! Éppen annyira behajtani csavarhúzóval hogy az gyengéden a végén lévő kúp elzárjon.
DE! számold meg hány fordulatot megy befelé, fél fordulatonként.... ez nagyon fontos!
Amikor meg van, pl 2 és fél..... ird le, ez volt az induló.
Tekerd ki kb másfél fordulatra.
Inditsd be a motort, és ezzel a csavarral keresd meg a legmagasabb alapjáratot, közben ha túl magas v. alacsony azt az alapjárati csavarral igazitsd utána hogy elég alacsonyan forogjon, de ne álljon le a motor.
Áligasd a kettő arányát amig akar ki vagy akár befelé csavarod a levegő csavart lassuljon az alapjárat.
Ha több mint 3-at vagy kevesebb mint egynél áll meg a legmagassabb alapjárat akkor ki kell cserélned az alapjárati fúvókát.
Ha 1 és 3 között amikor be van állitva az normális.
Persze ez akkor van érvényben ha a karbid tiszta és az uszószint is jó, gyertyád tiszta.
Egy részleges karb dugulás is okozhat ilyet, vagy egy falevél a légszűrőben, beszívott kabala pénz, stb.
Kivánom hogy sikerüljön a beállítás, BOLDOG ÚJ ÉVET.
Ne feledd, ez egy türelem játék, nem fog egy perc alatt meglenni a tökéletes beállítás, ha nem mersz belefogni, bizd egy szakemberre.
Üdv.
Ákos
Meg szunt a problemam, koszonom.
Annyi volt a problema, hogy csupan a benzin annyi volt benne, hogy tartalekra kellett volna forditsam a csapot.
Igy csak neha loccsant fennebb. Amiota mindig tartalekon van egyszer sem csinalta meg. Altalaba csak 5litret veszek ami eleg az erdobe mezore.
Az ekezetekert elnezest csak telefonrol irtam.
Ment a plussz, ezt a tanacsot meg fogom fogadni majd.
Koszonom :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!