VW Golf 3 1.9 TDI-nek mik a tipushibai? Mikre kell odafigyelni, miket kell megnezni, miket kell esetleg kiprobalni?
Koszonom szepen a valaszt, nagyon hasznos volt! Irhatsz meg ha van kedved, foleg arrol hogy milyen keresztkerdesekkel lehet kizokkenteni az eladot.
Egyebkent egy Cabrio-rol van szo, 114.000 km-ert irnak es a kepen ott van a "total" szocska a km folott. De gondolom a digitalis kijelzos temat ugyanugy vissza tudjak tekerni, nem?
1-es vagyok
"Nyomd le a kasztnit mind a 4 kereknel, ha ez utan sokaig himbalozik, akkor a felfuggesztes el van mar faradva", azt kifelejtettem, hogy az is problemara utal ha egyatalan vagy csak eppen hogy le birod nyomni a kasztnit. Kiveve akkor, ha ultetve van, ultett autoknak mindig kemenyebb a rugozasa, de egyebkent gyerekjatek, tapasztalat nelkul is meg fogod tudni allapitani hogy most ez hajozik teljesen, vagy ko kemeny, vagy normalis... Egy ilyen javitas (gatlok esetleg rugokkal egyutt) olyan 60-100ezer. Az esetben ha ki-be iranyba bemozdulna vmelyik kerek pedig, akkor gombfej vagy szilent problema, ez mar olcsobb, olyan 30bol biztos javithato. Csak hogy tudd, mennyit er meg neked, mert ezek a magyar utak miatt sajnos eleg gyakori problemak. Keresd meg unixon vagy bardi auto online shopban az auto tipusanak pontos megadasaval, hogy milyen legszuro van benne, tobbnyire vagy kor, vagy teglalap alakuak. Ezt mar tudd mire mesz, hogy milyen ennek a tipusnak es ugy kerdezz ra, ha nem tudja a tulaj az azt jelenti hogy ennyit nem birt venni a kocsiba (1500 forintos alkatresz de nagyon fontos cserelni) akkor valoszinuleg mas dolgokhoz is ugyanigy allt hozza. Kerdezd meg milyen tipusu motorolajat tett bele (nem markat hanem olaj tipust), ha hezitalas nelkul ravagja hogy pl 10W40 kell bele es o az X markat kedveli, akkor valoszinu hogy erre is odafigyelt, en talalkoztam mar olyan emberrel is aki tolem hallott eloszor rola, hogy nem egyetlen fajta motorolaj letezik, gondolhatod milyen sokat cserelte... :) Amennyiben direkt sportlegszuro lenne a kocsiban, erintsd meg a szurot, ovatosan tapogasd meg hogy nedves-e. Mert sokan sport szurot tesznek a verdaba, de fogalmuk sincs arrol hogy ezeket a szuroket egy specialis szuro olajjal fujni kell minden 3000 km-nel, szarazon pedig elvesztik a szuro kepesseguket es kb csak a madarakat nem engedik be a motorba. Ha csont szaraz a cucc meg jo poros is akkor rendkivul fokozott motor kopassal kellesz szamolnod. Megkerdeznem, hogy mikor lett benne vezerles cserelve, tobbnyire nem tudjak megmondani mivel ez egy nagyon koltseges de nagyon fontos karbantartas, es X tulajjal ezelott csinalta meg valaki utoljara. Egy felkeszult es gondos gazdi ezt mindig tudja, es azt is hogy szijas vagy lancos-e a motor. Egyebkent minden auto zsakbamacska, mindenkepp vidd el egy szervizbe atnezetni (motordiagnosztika, plusz felemelitek az aljat megnezni). ennyi jutott eszembe. Meg annyi hogy kabriok tenyleg kevesebbet futnak, bar meg igy is keveslem kicsit, persze nem kizart :)Sok sikert!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!