MZ ETZ 150 alá hogy lehet 16-os kerekeket csinálni?
Volt 16"-os ráf az MZ-hez, kell találni valami boltban, kellenek hozzá való küllők és újra kell fűzni a kerékagyat.
Az én ETS-emben gyárilag 16"-os volt hátul, ezért 250-es létére 100 km/h a vége.
Vegyél hozzá ES kereket, az 16"-os volt, és talán még passzol is. Vagy csak fűzesd át a kereket. Esetleg tehetsz rá 1-2 foggal kisebb lánckereket előre, ezzel van a legkisebb gond.
Szerintem.
Ha csak a nyomaték a lényeg akkor tényleg egyszerű a kislánckerék csere
Most azt nem tudom h gyárilag 15 vagy 16 os kislánckerék volt hozzá, (150-eshez) de a lényeg hogy lehet kapni hozzá 13-as kislánckereket is
(igaz ez nagyker oldal)
Te jol meg nézted a motorodat?????
Mivel a kisetz-n gyárilag is 16-os kerék van hátul igy azzal igazábol nem kell foglalkozni.
Elöre ugy tudsz 16-os kereket csinálni ha szerzel egy kisetz hátso kereket és szétfüzöd,annak a felnijét átfüzöd a tárcsafékes etz elsö kerekébe és kész a 16-os kerék garniturád.A küllö hosszát nemtudom de MZforumokon biztos segitenek.
Én is fontolgattam már de mivel van két jo gumis 18-as elsö kerekem igy nem váltok 16-osra.
Köszönöm a válaszokat ! :)
Lényegében nyomaték miatt kellene mert városban az jól jön. De szeretném ha kicsit jobban is nézne ki, és ezért akarok alá 16-os kerekeket. Amúgy igen tuti hogy 18-as kerék van alatta.... lehet hogy nem gyárilag :D de tuti hogy 18-as.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!