Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda Fmx 650 gyári tuning...

Honda Fmx 650 gyári tuning (tuning kit) valaki tud róla valamit?

Figyelt kérdés

Olvastam a neten, hogy ezeknek a motoroknak a honda talált ki egy gyári tuningot. Amibe egy nagyobb sűrítésű dugattyú, egy másabb vezérműtengely, és egy karbi hangolás tartozik.

Ezt valaki tudja, hogy esetleg ezeket a cuccokat hol lehet beszerezni és, hogy a karbit hogy kell átfúvókázni, behangolni?



2013. aug. 2. 14:01
 1/2 Gebei Béla válasza:
Sziasztok! Engem is érdekelne ennek a KIT-nek a beszerzése. Ha valaki tud valamit plz osszátok meg velünk! Köszönjük! :)
2017. aug. 1. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 K Gyuszi válasza:
Sziasztok! Sok tesztet olvastam és véleményt az FMX650-ről, mert elég jó árban hozzá lehet jutni és elég jó megjelenésű a motor, viszont egyöntetűen mindenki azt írta, hogy nagyon gyenge. Tehát itt fordult meg a fejemben, hogy keresek hozzá okosságot, hogy hogyan lehetne tuningolni, hisz ebben a blokkban rengeteg tartalék van, már 1980-ban az XL600R ugyanezzel a blokkal volt szerelve 46le-vel, ilyen motorom volt is és imádtam, egyáltalán nem volt gyenge, tehát +50ccm és csak 39le??? Mondom tuti van hozzá tuning, ráadásul a dominátor is 46 lóerő körül van. Nos a lényeg, én találtam hozzá német oldalon gyári tuning szettet, de nevetségesen drágán (2800€). Szóval felejtős. Inkább szerintem érdemes lenne hozzá szerezni egy NX650 dominátor vezérműtengelyt valami bontott darabból olcsón, 99%, hogy egyezik a kettőé, ezután szelephézag állitást igényel, ami ennél csak csavaros megoldással van, tehát rém egyszerű. Ezzel nyerhető szerintem akár 5le is. Következő lépésem egy nyitott márkás kipufogó rendszer lenne, amihet a karburátort hozzá állitanám, lehet érdemes lenne hozzá nagyobb fúvókák is, de én a sport légszűrőt nem raknám bele, anélkül is nyerhető 2-3le. Persze sportlégszűrővel akár 4-5le is, de egy k&n szűrő nagyon nyűgös, nagyon sok levegőt enged be a motorba, és ezt biztonságosan csak akkor ajánlatos használni, ha kb 500-1000km-enként rendszeresen tisztítjuk. A földút ilyen szűrővel abszolút kerülendő. Aztán amit még olvastam a tuning szettben leírtakról, hogy a szekunder légrendszert ami felelős a kevesebb károsanyag kibocsátásért, ledugózták. De ha ezeket a költségeket összeadjuk, akkor már nem biztos, hogy az FMX a jó motorválasztás, ennyiért már gyárilag erős supermotot is kapni. Szóval szerintem csak FMX fanoknak éri meg akik nem kívánják a motort belátható időn belül eladni. Aki szeretné a szettet, itt biztos tud róla eligazítást kapni. Üdv! [link]
2017. okt. 15. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!