Hogyan szoktak karbonozni motorháztetőt?
A meglévő motorháztetőt sablonként használva ráterítik a kevlár szövetet. Mindenhol alaposan rásimítják, míg teljesen feszes lesz. Ezután az egészet lelakkozzák, majd egy hőkemencébe kerül, ahol X időt tölt el X hőmérsékleten, így a lakk megszárad és kész.
Műanyag motorháztető esetében egyszerűbb, gyorsabb, és olcsóbb a művelet: a motorháztetőt lefestik feketére, majd egy speciális szintelen átlátszó folyadékba kerül, ahol rátapad a karbonminta. Ha megszáradt, lelakkozzák, és a lakk megszáradásával ez a művelet is véget ért.
Sinead jár legközelebb a helyes válaszhoz.
Annyi hogy mivel a motorháztető, és sok karosszéria elem jó eséllyel dupla görbületű, vagy van olyan része, így a fóliát nyújtani kell. Ezután hőlégfúvóval meg kell azt melegíteni hogy "elfelejtse" az eredeti alakját és felvegye az éppen aktuálisat. Ezt a visszahajtott szélein is meg kell csinálni, különben szépen le fog válni róla.
Láttam már minőségi fóliával lefóliázott motorházetetőt ami kb 1 év alatt elkezdett leválni, néhol meg töredezni.
A nem megfelelő felhelyezésnek köszönhetően. Néhol szépen levált a nem megfelelő felhelyezés miatt. Nem lett megfelelően rámelegítve a felületre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!