Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW-sek segítségét szeretném...

Meaculpa kérdése:

BMW-sek segítségét szeretném kérni, hogy mi a kűlönbség a DSC és a DTC közt működésben? A két elektronika közűl melyik alkalmasabb télen hegyvidéki közlekedésre?

Figyelt kérdés

2013. júl. 26. 00:01
 1/4 anonim ***** válasza:

"Szilárd útburkolat nélküli helyeken lazán kell fogni: ilyen helyzetekben valóban szükség van arra, hogy a kerekek egy kicsit kipörögjenek, és enyhén keresztben csússzunk. A dinamikus vonóerő-átadás ellenőrzés pedig éppen ezt teszi lehetővé. Laza talajon, például homokon, murván vagy havon a DTC a kerekek nagyobb mértékű kipörgésével segíti a könnyebb elindulást. A dinamikus stabilitás ellenőrzés azonban a DTC működése közben sem kapcsolódik ki teljesen. De csak akkor avatkozik be, ha arra csakugyan szükség van"


Egyértelműen a DTC, ez gyakorlatilag magában foglalja a DSC-t is. Mekkora király lehet ez az xDrive-val :)

2013. júl. 26. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, én most vettem E60-ast ebben DTC van. Kicsit izgulok a téli közlekedés miatt, még sosem volt hátsó kerekes autóm, sem autómata. Amikor vettem ezt probáltam olyat amiben láttam, hogy DSC gomb van de egyik tulaj sem tudta meg mondani, hogy igazából milyen tudással ruházza fel az autót az elektronika. :)
2013. júl. 26. 00:59
 3/4 anonim ***** válasza:

Nem kell aggódni.

Az én e36- omban se asc, se dsc . Mégis megy télen is :-)

2013. júl. 26. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Tudom, régi a kérdés, de...

Na most kapaszkodjatok meg:

Egy hátsókerekes autó sokkal inkább ELŐNYBEN van télen és csúszós utakon, a gagyi technológiás spórolás szülte első kerekessel szemben. Én hegyvidéken lakom és mikor még murvás volt a házhoz vezető út, sokszor az elsőkerekessel nem tudtam feljutni (más sem), de a hátsóval igen. Kicsit agyalni kéne rajta, hogy emelkedőn hova is kerül a súlypont. Na meg persze azon, hogy az első autók, mikor még józan ész szerint terveztek hátul hajtottak.

Egyébként is, a néphiedelem még a Ladákról ír, ott még 1-es lemezből volt az autó, orrnehéz volt. Ez már egy kicsit más, közel 50:50-es súlyelosztással kell számolni...

2019. aug. 6. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!