BMW-sek segítségét szeretném kérni, hogy mi a kűlönbség a DSC és a DTC közt működésben? A két elektronika közűl melyik alkalmasabb télen hegyvidéki közlekedésre?
"Szilárd útburkolat nélküli helyeken lazán kell fogni: ilyen helyzetekben valóban szükség van arra, hogy a kerekek egy kicsit kipörögjenek, és enyhén keresztben csússzunk. A dinamikus vonóerő-átadás ellenőrzés pedig éppen ezt teszi lehetővé. Laza talajon, például homokon, murván vagy havon a DTC a kerekek nagyobb mértékű kipörgésével segíti a könnyebb elindulást. A dinamikus stabilitás ellenőrzés azonban a DTC működése közben sem kapcsolódik ki teljesen. De csak akkor avatkozik be, ha arra csakugyan szükség van"
Egyértelműen a DTC, ez gyakorlatilag magában foglalja a DSC-t is. Mekkora király lehet ez az xDrive-val :)
Nem kell aggódni.
Az én e36- omban se asc, se dsc . Mégis megy télen is :-)
Tudom, régi a kérdés, de...
Na most kapaszkodjatok meg:
Egy hátsókerekes autó sokkal inkább ELŐNYBEN van télen és csúszós utakon, a gagyi technológiás spórolás szülte első kerekessel szemben. Én hegyvidéken lakom és mikor még murvás volt a házhoz vezető út, sokszor az elsőkerekessel nem tudtam feljutni (más sem), de a hátsóval igen. Kicsit agyalni kéne rajta, hogy emelkedőn hova is kerül a súlypont. Na meg persze azon, hogy az első autók, mikor még józan ész szerint terveztek hátul hajtottak.
Egyébként is, a néphiedelem még a Ladákról ír, ott még 1-es lemezből volt az autó, orrnehéz volt. Ez már egy kicsit más, közel 50:50-es súlyelosztással kell számolni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!