Lada 2107-nél melegen ingadozik az alapjárat és 15km után felment 1800-ig. Karbit kipucoltuk. Valami jó ötlet?
Ma 15km után az alapjárat felment 1800-ra és ingadozott eléggé.Most 2 km után 1500-ra ment fel és ingadozik megint.
Ha a szívatót ráhúztuk akkor 2000 és 500 között ingadozik de inkább 2000-ről leesik 500-ig utána vissza 2000-re.Ha visszanyomtuk a szívatót utána is még vagy 3-4szer ezt csinálja de utána csak olyan 1500 körül ingadozik.
Valaki azt mondja hogy gyújtás baja van.Akksiról beindítottuk és levettük róla a sarut akkor leállt a motor.Lehet hogy a generátor nem tölt rendesen és az csinálna valamit?De szerintünk ahoz nincs köze hogy felmegy az alapjárat.
Ha leveszed a sarut, akkor le is kell álljon, tehát az normális.
Gyújtáshiba nem produkál ilyesmit, ha fordulaton jó, akkor nincs baj.
Nekem az az érzésem, hogy a karburátor van össze-vissza állítgatva. Be kell állítani rendesen.
Eddig hozzá se volt nyúlva, most kezdte el.
Egyébként ha leveszem a sarut akkor a motornak még mennie kell.Kicsit még döcögött de le is állt.Ha nyomva volt neki akkor ment.
4. mármint az alapjárati kapcsolónak a vezetékére gondolsz?
Ha azt alapjáraton lehúzzuk akkor leáll, nem?
Ha derót is megy a karbiba az csak a kipárolgásgátló.. egy szimpla relé.. adj neki 12 voltot valahonnan és hallgasd meg e egyet. Ha igen akkor kinyitott a szelep. Úgy próbáld ki. Ez a szelep azért felel hogy lezárj a karbit hogy ne párologjon ki belőlle a benzin míg te a boltba vagy éppen. így legközelebb is könnyen indul..
Ha ez se jött be dobd le a légszűrőt róla.
Én egy cápabmw vel zongoráztam le ezt a körmenetet hónapokig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!