Dízelmotorknál mi a különbség a JTD, TDi, HDi között? És melyik a jobb, és miért?
JTD, HDI motorok egytől egyig jók. Nem igazán van rosszul sikerült széria belőle.
TDI-ből amik kerülendők: A 3. hengeres p*csköszörük, a PD TDI, de a 2.0 PD TDI mindenképp.
JTD: Fiat, Alfa, Lancia, Maserati, Opel, Suzuki
TDI: VW, Skoda, Audi, Seat
HDI: Peugeot, Citroen
4-es : a 105,110 és 131 Lovas 1.9 PD motorok szenzációsan jók, gyakorlatilag tönkretehetetlenek normál használat mellett - az én autómban 390e km van (131LE) és nem volt még a szelepdekni sem levéve . A 2.0PD esetében is csak a siemens befecskendező az achilles-sarok,de azokat a vag konszern dijmentesen continental injektorokra cseréli az autó 7 éves koráig -ezek viszont szintén bármit kibirnak.
A 3 hengeres, 1.4PD is legfeljebb az egyenetlen járása miatt lehet szálka a szemben : amire tervezték,arra tökéletes , egy polo méretű kasztnit 3 liter gázolajjal elrepít bárhová .
Szóval én nem írnám le a PD technológiát . A viszonylag magas gyártási költségek és az euro 5 norma verte be a szöget a koporsójába -de nagyon sok fut belőle jelenleg is , sok százezer km-el a hátuk mögött, hibamentesen.
JTD és a HDI Ugyan az. van 1.9 , 2.0 , 2.3 , 2.8 és 3.0-ben. Francia-Olasz gyártmányú. (Fiat, Peugeot, Citroen). Nekem JTD van 2.8 Fiat Ducato általában 500e KM-nél adja meg az adagoló tömítése magát.
A JTD és a HDI azt jelenti, hogy nagynyomású, közös nyomócsöves befecskendezés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!