Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van kevés eladó rendszám...

Miért van kevés eladó rendszámos 125-ös motor?

Figyelt kérdés

Nézegettem a robogókat hogy ugyan milyen árban vesztegetik mert gondolkodom azon hogy majd leteszem a jogsit motorra és veszek egy 125-ös vagy 150-es gépet.

A legtöbbet külföldi okmánnyal vagy papírok nélkül árulják és a legtöbbet le se lehet rendszámoztatni. pl 150.000ft egy 125-ös és 80.000-rá a rendszám de elvétve lehet találni 180-200.000 körül rendszámosat is.

Nagyon tetszik a Gilera VX 125 de csak 1-et láttam amin van rendszám van, az is 405.000ft.



2013. júl. 9. 14:21
 1/8 A kérdező kommentje:
Ilyen nehéz lebukni hogy ennyien vállalják azt hogy rendszám nélkül mennek 125-ös motorral?
2013. júl. 9. 14:23
 2/8 anonim ***** válasza:
Mindenki ötvenesként használja őket. Ami rendszámos azért pedig 2X annyit kérnek.
2013. júl. 9. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
De a rendőr ezért keményen büntet! Egy 125-ös leonardóra nehéz azt mondani hogy 50-es, alapból nincs is belőle 50-es.
2013. júl. 9. 14:37
 4/8 anonim ***** válasza:
de aki nem tudja hogy az egy leonardo, az simán elhiszi hogy ötvenes
2013. júl. 9. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

De azért egy motoros rendőr otthon van a témában. Simán megszívhatja az ember... Én ezért maradok ötvenesnél 18 éves koromig, aztán A2...


Olcsóbb, meg azért ha rendszámos is a 125-ös gépek ált legyilkoltak. (Persze az ötvenesek is, de ha 4 évig használod, mint én, akkor simán megéri rendbe tenni.)

2013. júl. 9. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

én is számolgattam mi érné meg jobban B jogsi mellett:

B125 jogsi + papíros 125-ös 4t motor = fél millió minimum + drágább biztosítás + rendszeres műszakiztatás (mivel 11kw-ba csak az fér bele, a 2t poweres gépek bőven 20-25kw fölött vannak...)

marad a B jogsi, és tuning 50-es gép:

van egy 50-es endurom, 10-13 kw simán kihozható belőle úgy, hogy nem esik szét havonta, és nem kerülne 100-nál többe az egész... + nem kell jogsit csinálnom, nem kell műszakira hordanom, olcsóbb a biztosítás, nem futhatok bele trafiba, mivel nincs rajta rendszám... hátránya, hogy nem vihetek utast (nem is szándékozom) és nem mehetek autópályára (ezt sem szándékozom)

tehát egyértelmű melyik jobb választás...

2013. júl. 11. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Az 50-es enduro max 90-100-at megy tuning nélkül és a 4 litert simán megeszi.

Egy 125-ös 4-ütemű robogó megy 120-at és 90 az utazója. Emellett nem kér 1000km-enként 2500ft-os olajat és 3,5 literrel beéri.

2013. júl. 11. 21:41
 8/8 anonim ***** válasza:

hát te tudod...

az 50-es full tuning gép eszik 5-6 liter körül, és 15-18 lóerős, viszont 250-ből megvan...

a 125-ös eszik 2,5-3 litert, de 600 alatt nincs meg ha mindent beleszámolsz... mennyit is motorozol el abból a 350 ezer forintnyi különbségből az 50-essel? 410 forintos benzinár mellett kb 14 ezer km-t... az olajfogyasztással meg ne érvelj, mert a 125-ösre van teljesítmény adó és drágább biztosítás, plusz 2 évente műszaki vizsga, az 50-esre pedig az évi 5-6 ezer körüli biztosításon kívül semmi nincs.

2013. júl. 12. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!