Miért van kevés eladó rendszámos 125-ös motor?
Nézegettem a robogókat hogy ugyan milyen árban vesztegetik mert gondolkodom azon hogy majd leteszem a jogsit motorra és veszek egy 125-ös vagy 150-es gépet.
A legtöbbet külföldi okmánnyal vagy papírok nélkül árulják és a legtöbbet le se lehet rendszámoztatni. pl 150.000ft egy 125-ös és 80.000-rá a rendszám de elvétve lehet találni 180-200.000 körül rendszámosat is.
Nagyon tetszik a Gilera VX 125 de csak 1-et láttam amin van rendszám van, az is 405.000ft.
De azért egy motoros rendőr otthon van a témában. Simán megszívhatja az ember... Én ezért maradok ötvenesnél 18 éves koromig, aztán A2...
Olcsóbb, meg azért ha rendszámos is a 125-ös gépek ált legyilkoltak. (Persze az ötvenesek is, de ha 4 évig használod, mint én, akkor simán megéri rendbe tenni.)
én is számolgattam mi érné meg jobban B jogsi mellett:
B125 jogsi + papíros 125-ös 4t motor = fél millió minimum + drágább biztosítás + rendszeres műszakiztatás (mivel 11kw-ba csak az fér bele, a 2t poweres gépek bőven 20-25kw fölött vannak...)
marad a B jogsi, és tuning 50-es gép:
van egy 50-es endurom, 10-13 kw simán kihozható belőle úgy, hogy nem esik szét havonta, és nem kerülne 100-nál többe az egész... + nem kell jogsit csinálnom, nem kell műszakira hordanom, olcsóbb a biztosítás, nem futhatok bele trafiba, mivel nincs rajta rendszám... hátránya, hogy nem vihetek utast (nem is szándékozom) és nem mehetek autópályára (ezt sem szándékozom)
tehát egyértelmű melyik jobb választás...
Az 50-es enduro max 90-100-at megy tuning nélkül és a 4 litert simán megeszi.
Egy 125-ös 4-ütemű robogó megy 120-at és 90 az utazója. Emellett nem kér 1000km-enként 2500ft-os olajat és 3,5 literrel beéri.
hát te tudod...
az 50-es full tuning gép eszik 5-6 liter körül, és 15-18 lóerős, viszont 250-ből megvan...
a 125-ös eszik 2,5-3 litert, de 600 alatt nincs meg ha mindent beleszámolsz... mennyit is motorozol el abból a 350 ezer forintnyi különbségből az 50-essel? 410 forintos benzinár mellett kb 14 ezer km-t... az olajfogyasztással meg ne érvelj, mert a 125-ösre van teljesítmény adó és drágább biztosítás, plusz 2 évente műszaki vizsga, az 50-esre pedig az évi 5-6 ezer körüli biztosításon kívül semmi nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!