Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volvo S80 V8-hoz (benzines...

Volvo S80 V8-hoz (benzines szívómotor,4.400 cm3, V8 32 szelepes,316 LE) milyen megbízható chiptuning, vagy egyéb teljesítménynövelő lehetőséget ajánlantok? Sportkipufogó kizárt!

Figyelt kérdés

2013. júl. 3. 16:55
 1/9 anonim ***** válasza:
52%
Ezt már hova tuningolnád? Így is eszik az rendesen. :)
2013. júl. 3. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
27%
ja ,hogy 20 lityó helyett 30-at egyen ....
2013. júl. 3. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
szívómotort jelentősen nem lehet tuningolni chippel, max 5-10%-ot jelenthet, meg amúgy is egy 4.4-es V8-ast minek tuningolni utcára? pályára meg turbósítsd, kovácsolt dugók hajtókarok, hengerfej módosítás, turbó, intercooler, nagyobb injektorok, és vígan 500 ló minimum
2013. júl. 3. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
A magas fogyasztás is izgalmasan hangzik :-) de konkrétan nem ezért kérdeztem. Amúgy sem érint annyira, mivel benzin-gázüzemű. A gáz kb. 10 %-ot le is vesz a teljesítményből és ezt szeretném kompenzálni. Egyébként nyáron, városi dugóban, klímával 19 liter körül eljár - ami LPG esetén 13-14 l-es benzinfogyasztás költségének felel meg.
2013. júl. 3. 17:34
 5/9 anonim ***** válasza:
66%

Ez elég hihetetlen érték. Általában az autók gázból többet esznek, mint benzinből. Abból kiindulva, hogy nekem az S80 T6 dugóban klímával simán 18-21 között eszik benzinből...


Ebben valami hengerenkénti gázinjektor rendszer van vagy mi ?

2013. júl. 3. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Ez így is van: gázból többet fogyaszt, mint benzinből. Ha azonban átszámolod a tankolási költséget, akkor a benzin árának 60%-a körül jön ki. Lénegében ez éri meg igazán.

A kettővel ezelőtti autóm volt régi S80 T6-os (2001-es típus), ami nyáron 16-17 körül eljárt dugóban, klímával. Persze ha sietnem kellett, akkor felment 22-23 literre. Vezetési stílustól is függ. Ezenkívül nem árt időnként motordiagnosztikát csináltatni. A XXII. ker.-i Volvo képviselet- és szervíznél keresd Papp Lacit, mert szerintem országosan ő az egyik legjobb Volvo-elektronikus! 13 éve hozzájuk járok és csak jót tudok róluk mondani.

2013. júl. 3. 17:55
 7/9 anonim ***** válasza:
38%

nincs lényeges különbség az lpg és a benzin üzem között, ez is csak egy városi legenda, és a szarul beállított karburátoros szoci autókból terjedt el...


[link]

2013. júl. 3. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Esetleg nagyobb hozamú injektorokat lehetne beletenni - ez viszont neked ugye csak benzin üzemnél és maximális teljesítménytartományban használva jelentkezne. Chiptuningra minden forint a szemétbe kidobott pénz. Ha komolyan foglalkoztat a teljesítmény, akkor tényleg turbófeltöltő vagy töltőkompresszor szükséges, ezek viszont drága és speciális átalakítások amiket utcai autókban nem szoktak megvalósítani - utólagosan. Úgy hallottam hogy ez a V8 egy Yamaha-fejlesztésű motor, esetleg velük kellene konzultálni, vagy megnézni nem-e létezik ebből valami más járműben vagy alkalmazásban erősebb verzió.
2013. júl. 17. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Kicsit nagyon megkésve kérdezek az egyik unokatesóm vezetett ilyet ő aszt mondta nekem hogy elég brutális volt nektek mi a véleményetek tényleg nagyon megy mert én sajna nem ültem benne egyszer sem látni is csak egyszer láttam autóból aszt is.
2015. szept. 27. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!