Volvo S80 V8-hoz (benzines szívómotor,4.400 cm3, V8 32
szelepes,316 LE) milyen megbízható chiptuning, vagy egyéb
teljesítménynövelő lehetőséget ajánlantok?
Sportkipufogó kizárt!
Ezt már hova tuningolnád? Így is eszik az rendesen. :)
2013. júl. 3. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
ja ,hogy 20 lityó helyett 30-at egyen ....
2013. júl. 3. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
szívómotort jelentősen nem lehet tuningolni chippel, max 5-10%-ot jelenthet, meg amúgy is egy 4.4-es V8-ast minek tuningolni utcára? pályára meg turbósítsd, kovácsolt dugók hajtókarok, hengerfej módosítás, turbó, intercooler, nagyobb injektorok, és vígan 500 ló minimum
2013. júl. 3. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
A magas fogyasztás is izgalmasan hangzik :-) de konkrétan nem ezért kérdeztem. Amúgy sem érint annyira, mivel benzin-gázüzemű. A gáz kb. 10 %-ot le is vesz a teljesítményből és ezt szeretném kompenzálni. Egyébként nyáron, városi dugóban, klímával 19 liter körül eljár - ami LPG esetén 13-14 l-es benzinfogyasztás költségének felel meg.
Ez elég hihetetlen érték. Általában az autók gázból többet esznek, mint benzinből. Abból kiindulva, hogy nekem az S80 T6 dugóban klímával simán 18-21 között eszik benzinből...
Ebben valami hengerenkénti gázinjektor rendszer van vagy mi ?
2013. júl. 3. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
Ez így is van: gázból többet fogyaszt, mint benzinből. Ha azonban átszámolod a tankolási költséget, akkor a benzin árának 60%-a körül jön ki. Lénegében ez éri meg igazán.
A kettővel ezelőtti autóm volt régi S80 T6-os (2001-es típus), ami nyáron 16-17 körül eljárt dugóban, klímával. Persze ha sietnem kellett, akkor felment 22-23 literre. Vezetési stílustól is függ. Ezenkívül nem árt időnként motordiagnosztikát csináltatni. A XXII. ker.-i Volvo képviselet- és szervíznél keresd Papp Lacit, mert szerintem országosan ő az egyik legjobb Volvo-elektronikus! 13 éve hozzájuk járok és csak jót tudok róluk mondani.
nincs lényeges különbség az lpg és a benzin üzem között, ez is csak egy városi legenda, és a szarul beállított karburátoros szoci autókból terjedt el...
[link]
2013. júl. 3. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
Esetleg nagyobb hozamú injektorokat lehetne beletenni - ez viszont neked ugye csak benzin üzemnél és maximális teljesítménytartományban használva jelentkezne. Chiptuningra minden forint a szemétbe kidobott pénz. Ha komolyan foglalkoztat a teljesítmény, akkor tényleg turbófeltöltő vagy töltőkompresszor szükséges, ezek viszont drága és speciális átalakítások amiket utcai autókban nem szoktak megvalósítani - utólagosan. Úgy hallottam hogy ez a V8 egy Yamaha-fejlesztésű motor, esetleg velük kellene konzultálni, vagy megnézni nem-e létezik ebből valami más járműben vagy alkalmazásban erősebb verzió.
2013. júl. 17. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Kicsit nagyon megkésve kérdezek az egyik unokatesóm vezetett ilyet ő aszt mondta nekem hogy elég brutális volt nektek mi a véleményetek tényleg nagyon megy mert én sajna nem ültem benne egyszer sem látni is csak egyszer láttam autóból aszt is.
2015. szept. 27. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: