96 utáni sima Diesel autó mért piros matricát kap?
vannak hülyeségek, de azért van pirosod, mert Euro-1 es. Én sem értem, hogy a 4 hengeres 8v 318i-m miért E-2, az 1 évvel újabb 540i ami V8, meg E-3. Hiába teljesít feltételt, ha egyszerűen többet fogyaszt, és több a károsanyag-kibocsátása is.
Van ráció abban amit az előzők írtak, de csak ha 96 előtti. Ott lényeges a besorolás, és csak fölfelé, mert ha 96 előtti és EURO2ként HOMOGENIZÁLTA a gyártó a motort, akkor megkapja a kéket.
Ha és azonban 96 után lett ÚJ autóként forgalomba helyezve magyarországon, ergó 96 után lett gyártva, akkor alanyi jogon jár neki a kék. Ennek az az oka, hogy 96 után csak olyan autót lehetett ÚJként forgalomba helyezni, ami teljesíti az EURO2 normát.
Tehát ha külföldről hoztak be 96ban egy már forgalomban levő autót, az nem számít, de ha akkor volt először forgalomba állítva, akkor EURO2-t kellett teljesítenie, különben nem is helyezték volna forgalomba (értsd: ha most találnál egy vadonás új 94ben gyártott escortot, amit még sose helyeztek forgalomba, azt most már nem is tudnád, mert nem EURO2).
Szóval mivel 96 után forgalomba helyezték, megköveteli, hogy EURO2 legyen, azaz lehet menni a kék matricáért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!