Golf II,1.3 vagy 1.6 benzinest ajánljátok-e?
Az 1.3-as nem csak gyenge, hanem viszonylag sokat is eszik ahhoz képest hogy mennyire nem megy. Inkább az 1.6. Nem eszik többet max egy-két decivel, de sokkal dinamikusabb, bár az sem egy erőmű...
Egyébként a Golf erősen túlárazott típus. 200 alatt csak a legalja van...
(Egy Samarával lehet hogy jobban járnál.Nem olyan menő menő mint a Golf, sőt... Viszont kb ugyan annyit eszik és olcsóbban hozzájutsz. )
Hát ha tudnám, hogy nincsenek rommá hajtva, akkor én az 1.6-os dízeleket ajánlanám. De sajnos manapság már ritka az olyan állapotú, amit érdemes megvenni. Ami meg olyan, már nem adják el.
Szóval marad a benzines: én is az 1.6-osat ajánlom, de szó mi szó, elég bele az 1.3 is. Olyan hatalmas különbség nincs a két motor között, az 1.6 kicsit jobban húz. Egy a lényeg: bármelyiket választod, katalizátorost vegyél.
Dízelt néztem én is, de olyan állapotúakat találtam, még a drágábbak között is, inkább letettem róla. Ami jó tényleg irreálisan drága. Benzinesből néha néha kifejezetten megkímélt, gyári fényezésűeket látni, elég nyomott áron, ezért gondoltam erre. Lada Samara nekem is eszembe jutott,de a műszerfalával nem tudok megbékülni és azt sem tudom, hogy mennyire megbízható,de gondolom a Golf II kevesebbet fogyaszt.(?)
Utolsó válaszadó: Miért katalizátoros verziót válasszak?
(Mondjuk amit kinéztem 1991-es,injektoros,katalizátoros.)
Gondolj a környezetre! :)
Katalizátor azért van benne, hogy csökkentse a károsanyag kibocsátás. Kell az bele.
A környezetvédelemre gondoltam először én is :-)
Védem a környezetet,hogy nincs autóm és ameddig volt a wc-re sem kocsival mentem.Plusz van még 1-2 dolog,amit így ide nem írnék le.Csak bevásárlásra és hosszabb utakra.
Most autót kell vennem,kisebb keretösszegből,országúti használatra,ami keveset fogyaszt és örülnék,ha megbízható lenne.
Ha találok egy olyat,ami nagyon jó műszaki és egyéb állapotban van,az ára számomra is megfelelő és nem katalizátoros,meg fogom venni.A fentebb említett Golf dízelt részben környezetvédelmi okokból vetettem el,mert olyan példányokat találtam,amelyekkel jelen állapotban nem közlekednék.Egy kimondottan jó műszaki állapotú autó,amiben nincs katalizátor,nem szennyezi olyan mértékben a környezetet,mint ahogy a "vegyélmindigújautót" lobbi bizonygatja.De a lényeg a jó műszaki állapoton van.
Köszönöm válaszod!
Félre ne érts, nem gond, ha nincs katalizátor, de akkor tényleg legyen jó állapotban. :)
Amúgy jók a régi Vw-enek, megéri megvenni őket. Azok még hosszú távra készültek. Én is egy 21 éves Polo-t hajtok, és kutya baja. Kicsit ütött-kopott a fényezése, de a motorja, futóműve és a belseje még most is hibátlan. Minimál felszereltség extra fapaddal, de az betonbiztosan működik még most is. ;)
Sok sikert a kereséshez.
Köszönöm.
Nem értettelek félre, nézni kell a környezetet is.
Ezért fontos,hogy tényleg jó legyen a gép.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!