Mit kellene átalakítani a simsonon, hogy bírja a kicsit durvább terepet?
Hol érdemes megerősíteni a vázat?
Blokkal miket kéne csinálni?
Milyen terepre akarod vinni azt a szerencsétlent, amit nem bír gyárilag?
Azt sem írtad hogy milyen simson.
Ha s50 vagy S51 akkor érdemes ezt a vázmerevítést megcsinálni: [link]
Az endurokon ez gyárilag megvolt.
Tegyél fel Heidenau K60-as gumikat.
A blokkon semmit nem kell szerintem változtatni. Tegyél fel előre kisebb lánckereket, mondjuk 12-est vagy 13-ast.
Miért nem adod el és veszel valami terepre alapból jó mocit, mint a DT és társai?
Szerintem (használtam S50-et és S51-et is, előbbit 1, utóbbit 2 éven át) a Simson blokkja gyenge, a rugóútjai rövidek, a sárfogói túl közel vannak a kerekekhez ha terepre akarod vinni. A vázat lehet próbálni merevíteni, de sosem fogja azt tudni, mint egy tisztességes bölcsőváz, ami elöl is rögzíti a blokkot. Ráadásul ezek az enduro-jellegű smkp-k olyan ügyesen vannak kialakítva, hogy jobban védik a kipufogót alapból, nem kell még azt is átvariálni (ha a Simson véletlenül gyárilag Enduro kivitel, akkor egy fokkal jobb a helyzet, de a könyököt akkor is simán le lehet zúzni, mert az a moci csak nevében való terepre).
Eső után ez főleg érvényes - utcai gumis S51-gyel egy alkalommal akartam rövidíteni, azaz 5 km-t nyertem volna, ha átvágok másfél kilométer relatíve jó minőségű földúton. Az első tócsa után, amihez le kellett lassítani hogy ne terítsen be nyakig, már nem sikerült felgyorsítani, csak szenvedett szerencsétlen, csúszkált a segge minden elképzelhető irányba.
Ha terepgumi lett volna rajta, akkor sem javított volna sokat a helyzeten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!