Bmw e46bol melyiket érdemes venni? Prefacelift vagy Face lift?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
mindegy, ez csak a külső dolgokat jelenti. A motor változott benne féltávnál, de nem akkor mikor faceliftezték. (M helyett N motorok)
pl 316i 8v-16v - tíz paci plusz
318i 8v-16v - 25 paci
stb. szóval eszerint dönts. M-es motor egyszerűbb, megbízhatóbb, N pedig erősebb.
külsőleg lehet pl faceliftesíteni is. motorháztetőt, lámpákat (halogén helyett FL-ben xenon van), sárvédő lemezeket, lököst, hátsó lámpát kell cserélni. A kormány is más az újabbon, de kb ennyi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A legjobb autó a legfiatalabb. Vagyis: a faceliftes. Öreget ne vegyél. A múltjuk a homályba vész. A régiknél várható rozsda. Az öregek már mind sokat futottak és kétes az előéletük. A külföldről hozottak között mind 400e km fölött járnak, mindegy mit mutat az óra. Náluk már várhatók komoly költségek. Jó járgány lesz, de sok 100e ft elköltése után.
Ezt szerelőként mondom.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Dettó az előző.
Amit hozzátennék:
Nézd meg ezt:
2005 évjárat 2.1M ft-ért és már van benne 200e km /vagy több, tán 2x annyi/. Akkor mennyi km lehet egy 2002, 2000 és egy 1998 évjáratúban?
Ebben a 2002-esben 150e km van, szervizkönyvvel, de annak megfelelő árban, majdnem 3M ft:
Vehetsz 2000 körülit is 1M alatt valamivel, órában 150e, valójában 500e km-el, lelakva, letaposva.
A múltkor a csontnál volt egy E46 800e vagy 900e ft-ért. Sokáig hirdették, mert aki kicsit is ért hozzá nem merte megvenni. Végül biztos elvitte egy looser.
De a használtautó piac már csak ilyen. Más autóknál is ugyanez a helyzet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az eredeti km-t hiába olvastatod ki, ha egyszer 20-ból csak 1 a valós. A legolcsóbb helyen is 5e ft-ért olvassák ki neked.
Eleve a 2M ft felett nézegetnék, alatta biztos, hogy aknák vannak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még lemaradt valami, ezért visszafordultam a gyk-ra.
Sok külföldit is hirdetnek olcsóbban. Ált. ott is van melletük, hogy +regadó, de akkor is olcsónak tűnnek.
Én AlfaRomeo 159-eseket néztem ilyen külföldről hozottakat, személyesen többet megnézve, azt mondtam, atya ég, egy darabig nem lesz 159-em. Mindenből a lgolcsóbbat hozzák, aztán rádsózzák. Ezért csinálják, ebből élnek, hozzák az olcsó vackot és átvernek vele. Akkor eldöntöttem, hogy inkább várok és veszek 159-et, amikor lesz bő 3M forintom rá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Köszönöm a válaszokat! 1,4M forintot szánnak rá... Kaptam ajándékba egy 120lovas 1.8as Laguna II-t 285.000 valós futással.. Ezt szamittatnam be a többit kipotolnam...
Ezt a Laguna sztem 300.000Ft-bol fel lehetne javítani.. És ebbe az új szett gumikat is beleszamoltsm..
Ennek tükrében mit mondtok? Jobban járnék egy bombivel? Vagy inkább a Laguna?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mindig úgy indulnak ezek a külföldről behozott autók, hogy kevés km, jó állapot. Aztán bekerülnek ide a műhelybe. Most volt itt egy E46 320i, a srác ráköltött 1.5 év után 400ezret és még a kuplungcsere hátravan. Óra szerint 200ezerrel hozta be, van benne 450 körül. Fura, hogy mindegyik órájában körülbelül 200ezer van amikor behozzák.
Ha már említésre került az Alfa159. Miért nem veszel Alfa159-et? Nem olyan, mint a régi alfák. Ez már német mércével is megbízható, JTD motorral. Szebb is, olcsóbb is, ritkább is, mint az E46. Lenne egy különleges autód. Jobban járnál. Hoznak hozzám Alfa159-et is. Csak a külföldről hozottakkal van probléma, ahogy igaz ez az E46-ra is. Egy Alfa159-es rég visszajáró vendég. Csak olaj, szűrő, ablaktörő csere volt eddig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!