Ha felkapcsolom a helyzetjelzőt, vagy a tompítottat, akkor nem csak azok kapcsolódnak fel, ami olyankor szokás, hanem mindhárom féklámpám is! Ha fékezek, akkor mindösszesen annyi a különbség, hogy csak kicsit erősebben égnek! Mi lehet a probléma?
Figyelt kérdés
Itthon is megcsinálható, vagy szerviz? Ha szerviz, akkor nem szeretném, ha átvernének, mi lehet a probléma és átlagosan mennyibe kerül a javítás?2013. jún. 24. 22:48
1/12 A kérdező kommentje:
Jah meg még annyit hozzá tennék, hogy egy Mercedes-ről van szó, kicsit szövevényes, amíg nem kapcsolok helyzetjelzőt, vagy tompítottat, addig minden rendben, de ha mondjuk felkapcsolom akár csak a helyzetjelzőt is, és fordítok egyet a kulcson, tehát nem kettőt, ami ugye a gyújtás, na és egy kulcsforgatás után rálépek a fékre, azt érzékeli gyújtásnak és kigyullad minden, felmegy a benzinmutató és a hőfok mutató is! Ekkor is természetesen folyamatosan ég a féklámpa, viszont ilyenkor ha rálépek a fékpedálra, akkor pedig halványul kicsit mindhárom féklámpa. Szóval érdekes. 3 éve van meg az autó, de még soha nem csinált ilyet. Mi lehet szegénnyel?
2013. jún. 24. 23:36
2/12 anonim válasza:
Ezzel szerintem autóvillamossági szerelőhöz kell menni. Ott valahol nagyon el lehet kötve valami...
Nagyon nem tudnak átverni, ha szerviz után megszűnik a hiba akkor megcsinálták. Ha keresel valami korrekt villamosságist és rájön fél óra alatt, akkor pár ezer.
Sokáig mindenesetre nem használnám így az autót, nehogy véletlenül kigyulladjon alattam.
3/12 A kérdező kommentje:
Alapvetően nagyon megbízható, eddig teljesen jól működött minden, soha nem csinált még csak hasonlót sem, szóval jól vannak bekötve a dolgok, de ma jöttem vele haza este és felhívta rá a figyelmem egy kedves autós.
2013. jún. 25. 00:47
4/12 anonim válasza:
Gyakran okoz ilyen hibát a lámpák hibás testelése is! Én a csomagtartóban kezdenék: kiszedném a kárpitot, és követném a hátsó lámpáktól kijövő kábelköteget. Valahol kell lennie a karosszériához kötve egy vezetéknek, azt szedném le először és megtisztítanám a kötést.
5/12 anonim válasza:
Ja, és ilyenkor szokott indexeléskor - ha közben fékezel is - felváltva villogni a féklámpa és az index.
6/12 anonim válasza:
test hiba szerintem.
A lámpára menő csatikat le kell szedni,és szépen megpucolni.Ott ahol látszik a vezeték,megnézni, nincs e kidörzsölve.
7/12 A kérdező kommentje:
Szóval ezt lehetne itthon orvosolni? nincs pénz szervizre :S
2013. jún. 26. 18:24
8/12 A kérdező kommentje:
A lámpára menő csatlakozókat h megpucoljam, hol keressem? Hogy fogjak hozzá?
2013. jún. 26. 18:25
9/12 anonim válasza:
Ha ez a része sincs meg, akkor inkább szakember, vagy valaki aki kicsit ért hozzá.
Amúgy ki kell venni a lámpát, befelé. Típusonként változó, van amelyiknél égő cseréhez is az egész lámpabelső kijön az összes izzóval. Ott egy csatlakozó van, amit le lehet húzni
10/12 A kérdező kommentje:
ez egy 99-es Mercedes CLK automata. Így esetleg tudsz segíteni? Azt értem az oldalsó két lámpát, de ugye 3 féklámpám van, ott van a hátsó ablak mögött az a hossú LED-es. Azzal mit tudnék csnálni? Az is ég egyfolytában, ha lámpát kapcsolok.
2013. jún. 26. 20:04
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!