Ha az autóban a tiltás értéke jóval alacsonyabb mint a gyári beállított, akkor árthat a motornak?
Tegyük fel van 1 benzines autó,ami gyári tiltó értéke 6.000RPM,na most ha én azt visszaveszem 3.000PM-re és ott tiltatom,azzal csinálhatok valamilyen kárt a motorban?
Értelmét ne keressétek,nem fogom megvalósítani,csak szimpla érdeklődés.
Ártani nem árthat, de a kérdésben szereplő csökkentés értelmetlen. Egy szívó benzinesnél a max nyomaték valahol 3000-4500 között van, így egy 3000-res limit... Értelmetlen.
Ha lejjebb állítanád ésszerű körülmények közé, pl 4900 vagy 5200 rpm, attól semmi baja nem lenne, de mivel az esetek 98%-ban amúgy sincs idáig pörgetve az autó így lényegében tökmindegy hol van a tiltás :)
nem véletlen, hogy egy autót 6000-nél tiltanak...a gyár tudja mit csinál..
életveszélyes a tiltást felére visszavenni..előfordulhat vészhelyzet is...néha muszáj kihúzatnom 7000-ig mert ne tudok beférni az autópályára, tötyörgök..na ott a határ, addig húz..
ha háromezernél titana, igencsak érnének meglepetések..
még a jobb dízelt is 4000 nél, vagy a fölött tiltják..
a gyár már csak ért hozzá.
A gyárilag beállított tiltási érték is jóval alacsonyabb annál, mint ahol a motornak összeakadna a vezérlése, beleverne a szelep a dugattyúba. Ki van ez találva gyárilag rendesen, hidd el.
6500/perc egy motornak nem a világ vége, tiltás nélkül valahol 9-10000 környékén könyökölne ki vagy akadna össze.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!