Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri egy 1997-2000-res...

Megéri egy 1997-2000-res benzines Audi A4-est venni? Milyen fenttartási költségekkel kell számolni? Alkatrészárak mennyire drágák?

Figyelt kérdés
2013. jún. 20. 18:02
 1/4 A kérdező kommentje:
Esetleg az 1.9-es TDI?
2013. jún. 20. 18:07
 2/4 anonim ***** válasza:
Inkább a dízel, azok elég jól bírják
2013. jún. 20. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Benzinesből 1.8 turbót érdemes venni, jól sikerült, megbízható konstrukció.
2013. jún. 21. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
53%

+13 éves dízelt vegyél csak. főleg turbót. majd megtudod mi az a német tollal írt szerviz költség, főleg egy átlagban 150e-250e kilométert futott turbóval. 5-8 éves BMW-k okádják a kormot, egy +10éves dízel behozott Audit nem láttam ami nem kormolt volna. öreg turbót városi használaton kinyírod, mert sem bemelegedni, sem lehűlni, alapjáraton lepörgetve nem hagyja az emberek 80%-a...való igaz van bele csere turbó ha kell, de egy cca 1 milkáért vett autóba ~150-200ezerért turbót vegyen aki bolond.

kettőstömegű lendkerékről nem is beszélve. egy használt behozott dízelen jó esetben már rendesen odavan, rosszabb esetben cserélheted, ha nem bírsz finoman bánni a gázzal meg szereted a meghúzatom, szét pörgetem témákat.

öreg autóban csak benzinest. szenvedtem épp eleget mocsok +10éves dízelek alatt, hogy tudjam, hülye aki azt veszi.

3db szívó benzines A4 Avant B5 D8-ast raktunk össze az elmúlt 1 évben, dél olasz behozott (havat sót nem látott, NEM horganyzott alváz, csak jól festett), garantált szervizkönyves, lekövethető ~150e km-el. ezek 1.8as benzines, hengerenként 5 szelepes gépek. 92Kw-125 lóerős motorok. elnyűhetetlen, pörgős, mégis nyomatékos motorok, városban 40-50km/h között ötös fokozatban 1000-1100as fordulatszámon mennek finoman. felújított motorral, üzemanyagellátó rendszerrel, rendbe rakott kipufogóval, gyári érték alá lehet vinni a fogyasztást. alkatrész meg olcsó bele. egy így behozott kocsira amit kell költeni cca 100e forint. az árát nagyon nem dobja meg, átlag ára 1,2 milliótól-900 forintig mozog belső állapot szerint. fenntartási költség? csak amit az autó kíván. ha ezt a típust akarod az B5 platformos. első felfüggesztésre átkozottul figyelni kell. a benne levő négylengőkaros felfüggesztés igen érzékeny jószág, ellenben ha be van állítva, gondozva van, átkozottul jó karakterisztikájú futómű. függesztett gömbcsuklóval szokott baj lenni, ha sérül, kiszárad, berág, széttörik. a gömbfejek mind kérdésesek régi autóknál, ezekre figyelni kell főleg ennél a típusnál. minden 3-4-ik B5(VW) platformos autónál gond van velük. egy lengőkar készlet 42-45ezer forint körül van(csavar készlet hozzá 5-10ezer). amúgy mindenből lehetőség szerint gyárit. ennyi. jó autó megkívánja a minőségi dolgokat, jó gumikat, meg a többit. akinek kerete nincs rá, az ne vegyen német autót.

2013. jún. 26. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!