Ti nektek hogy ment első alkalomkor bedűlni a motorral és úgy bevenni a kanyart?
Azért nem mered dönteni, mert félsz hogy megint elesel. Én nem túl sokat motoroztam földúton/kavicson - de értelemszerűen nem ott próbáltam földig dönteni a mocit.
Menj ki valami aszfaltra, ott próbálkozz. De előtte keréknyomás-ellenőrzés, fék ellenőrzés.
Meg jó kérdés, hogy hogyan próbálod dönteni: a legtöbb ember kerékpározott előtte, így javarészt automatikusan jön a helyes mozdulatok jó része. De annak is van ám helytelen technikája, amivel lehet akkorát perecelni, mit ide Lacháza. Érdemes esetleg a motor kezelésének miértjének/hogyanjának utánaolvasni.
Ez például elfogadható írás, ha odafigyelve átolvasod és értelmezed, akkor lesz benne új információ.
Ott is szerepel a figyelmeztetés: mindent csak ésszel kipróbálni, elsőre csak minimálisakat mozdítani a kormányon, legyen rajtad védőfelszerelés és ne forgalomban próbálkozz, hanem valami kihalt helyen.
Egyébként a motorjogsihoz nem kell tudni dönteni: városban, forgalomban inkább alacsony sebességnél kell tudni kontrollálni a motort.
De miért nem mersz valami két kis falu közötti rendes aszfalton közlekedni?
Poros, kavicsos burkolaton, murván, sóderon minden megcsúszik. Ha megnézel egy enduro vagy cross videót, láthatod hogy mennyivel másképp motoroznak, mint az aszfalton közlekedők.
Tulajdonképpen azt próbálgatod a kavicsoson, hogy mi az a legnagyobb sebesség, amivel egy szűk kanyart be tudsz venni?
Ha igen, akkor tulajdonképpen miért is lepődsz meg ha néha lefekszel a motor mellé az anyaföldre?
Agent K
már írtam hogy nem kavicsos út hanem ASZFALTOS
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!