Szerintetek, -Cagiva Mito (EVO) 125; - Aprilia RS 125, - Yamaha TZR 125; vagy -Honda NSR 125-t érdemes venni? További lent.
NSR, TZR, CBR
pro: kifizeted és megy, alacsony fogyasztás, városba jó, jó alkatrészháttér
kontra: lassú a kategóriájában
(nem tudok sokat mondani róla)
RS125
pro: gyors, power, 250-essel is tud versenyezni, szép esztétika, (személy szerint a 96-98-asok a kedvenceim, mert nagymotorra emlékeztetnek), élmény, alkatrész utánpótlása "3/4" az 5-höz képest.
kontra: power alatt valóban 4T-hez hasonlít, de nem erős, míg nem nyit a power, rohadt sok baja van. Szeret "enni", mivel 2T.
Cagiva Mito: (nekem evo 2-esem van)
Pro: Legszebb 125-ös, nagytestvére a Ducati 916/748/996, tehát nem egy sz*r koppintásról van szó. Power 7250-nél nyit, van ereje bőven és a power alatti tartomány jobb, mint az RS-nél, 7 sebességes (régebbiek). Papíron is nagyobb a teljesítménye az RS-nél. Nem eszik annyit, mint az RS, bár ez csuklóidegességtől is függ.
Kontra: brutál nehéz szerelni, az idomok nagyon sok helyen és mondhatni "bután" vannak rögzítve egymáshoz. Szervízháttere rossz, nincs hozzá magyar szervízkönyv, bár angol van, de azt is max netről és közel sincsenek jó állapotban a scannelt rajzok, viszont nem romlik el annyiszor, HA!!! megfelelően karbantartod, mert a törődést azt imádja.
Ezek alapján is a Mitot választanám, mert a legszebb és számomra a leggyorsabb a kategóriában. Persze ízlés kérdése, RS-es biztos másképp látja, de a 4T 125 vasakról egy a véleménye mindenkinek. Bár van egy nagy kivétel most, a Yamaha YZF R125, ami messze jobb lett, mint az eddigi Honda és Yamaha kisccm-es motorok.
Remélem segíthettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!