Egy Honda Cbr is otthagyja mint a pinty, jó kocsi, de luxus csak hétköznapi autózáshoz, gyorsulni meg lehet jobb kocsikkal
A kérdés azon áll: "Attól függ mire kell"
37/f
A Porsche Cayenne, mint autótípus egy nagytestű, nehéz SUV (azaz sportos szabadidőautó, vagy hobbiterepjáró, ha úgy tetszik) és nem egy szupersportautó.
A saját műfajában egyébként nagyon jó, ott a legjobb. Tehát nem a speedmotorokkal kell összehasonlítani, hanem a saját vetélytársaival. A BMW X3, X5, Audi Q7 stb stb. Ott kell vizsgálódni.
Nekem, mint nagyon hithű Porsche rajongónak, mi a véleményem?
Első körben az, hogy a Porsche elég messzi vizekre evezett a Cayenne és a Panamera szériákkal. A Porsche korábban csak sportkocsit gyártott, ezek teljesen idegen műfajok. Mivel az SUV divat lett, így a Porsche a "csak sportkocsis" imázsát beáldozta a nyereségért. Ez mondom rajongóként. (eddig 4 Porsche sportautó gazdájaként) Ha a másik oldalt nézzük, akkor viszont el kell ismerni, hogya cégvezetés nagyon jót tett ezzel a lépéssel, hiszen bejött nekik. Ettől tudtak terjeszkedni és Wendelin Wiedeking vezérigazgatósága alatt kishíján bekebelezni a VW márkát. Új gyárat építeni Lipcsében, stb stb. Erre a volumennövelésre önmagában a 911 (és a Boxster) nem lett volna képes.
Szakmai szemmel, ha már SUV, akkor a Porsche alakította a legjobbat. A Cayenne még a Land Roverekkel is felveszi a versenyt terepjáróképesség tekintetében, a menetteljesítményei pedig közúton sem hagyják szégyenben.
De nem a Honda Cbr ellenfele. Még a sportauó-Porschék között is az izmosabbak tudnak konkulórálni a speedmotorokkal.
Szerintem teljesen jó, kategóriájában az egyik legjobb. Népitéleten olvashatod azok véleményét is akik használták, leírnak kb mindent ami fontos:)
Utolsó: 4 különböző Porsche? az szép:) Meg szabad tudni hogy pontosan milyen típusaid voltak, és hogy óvatos vezetéssel mennyit esznek?:) (Ismerősöm szerint az ilyen kocsik 20liter alá nem mennek nyugodt vezetéssel sem országúton, szerintem viszont lehetséges.)
3-as vagyok. Látom, hogy az ismerősöd még sosem látott közelről olyan embert, aki látott már olyat, aki látott Porsche tulajdonost :P :)))))
Szóval én 1996-ban kezdtem a kedvenc márkámat használni. Szívesen közzéteszem az adatokat, amire nagyjából emlékszem.
924: 2 literes 4 hengeres 125 lovas motor, nekem meg volt piszkálva, így standard 14-et evett, a piszkálatlanok 11-12.
944 S2: 3 liter, soros 4 hengeres, 211 LE (a valóságban a nyomaték miatt inkább 300-nak érzed) standard 11-12liter úgy, hogy vagy 220-szal autópályázva vagy városban használtam. Ha sima országút, 100-110-zel, akkor még kicsivel 10 alá is lement.
911 Carrera: léghűtéses 6 hengeres boxermotor, 3600ccm, 250Le (chip: kb 270) hosszú országúti tempó: 12-13l/100km, elővárosi és pályás "toljadneki"-zés: 16-17. Ez volt a legzabálósabb autóm, de sosem fogyasztott 20 litert. 18 volt a max.
Boxster, 2500ccm, 204 LE, középmotor, vízhűtés, boxer, 12-13 liter/100km
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!