Meddig koptathatom még a gumikat anélkül, hogy ne durrannának szét? 1 mm a a bordázat mélysége, de nincs pénzem új gumikra. Tudom, a megengedett mérték 1,6 mm, a szabályok meg nem nagyon érdekelnek, ezért ezzel ne kommenteljetek feleslegesen.
A szétdurranástól messze van még, hiszen a mintázat kopott le, mintázat alatt van még egybefüggő gumiréteg, igaz nem túl sok. Km-re nehéz megmondani mikor lesz teljesen sima. Ezt a sezont biztos kibírja. DE nehéz elmenni egy kérdés mellett anélkül, hogy felesleges kommentet hagynánk hiszen, a rendőr is megbüntethet nyugodt szívvel érte, ha meglátja a gumidat, arra sem lesz pénzed... Illetve esős időben ha becsúszol az árokba, a kocsid javítatása többe kerül, mint egy gumigarnitúra, plána ha nem tudsz időben megállni és elütsz valakit a zebrán, az emberélet is többe kerül, mint egy gumigarnitúra, továbbá ha átcsúszol a szembesávba és kiirtassz egy családot az is többe kerül mint egy gumigarnitúra, továbbá ha sajátmagadat ölödmeg egy kanyarba az is többe kerül mint egy gumi garnitúra, megéri?
Elhiszem, hogy nem vagy jó anyagi helyzetben és meg is értem, de itt emberéletekről van szó, és nem csak a tiédről. A gumi nem játék azon nem lehet spórolni, mert mindig ráfizetéses.
Haverom tavaly lekoptatta a télit 0,0-ra. Konkrétan slick lett a mintás gumiból.
Szerintem vegyél használtan. 4-et megkapsz 20-25 ezerért, tele van vele az internet.
bőven mehet 0-ra és még akkor is bírja pár 100kmig, akár tovább
a szabályt nem kommentelem, viszont megkérdezném, hogy minek tartod fent az autót, ha gumira nincs pénzed?
legközelebb egy fontos javítás marad ki, esetleg a kötelező biztosítás... és azok már komoly következményekkel járnak (nem mintha ez nem járna)
majd ha jön egy nagyobb eső és kicsúszol a kanyarban a következmény biztos olcsóbb lesz :)
szétdurranni nem fog.
Hozzátenném még, hogy az 1.6 mm is már nagyon veszélyes, törvény igaz, hogy ezt írja elő minimumként, de nem ajánlatos megvárni, ajánlom ezt a cikket.
"A profilmélység ugyanilyen fontos, hiszen hirtelen jött záporok, vizes és nedves utak nyaralás közben is előfordulhatnak. A minimálisan ajánlott 3 mm-es mintázati mélységgel, és a kopott, 1,6 mm-es profilmélységgel rendelkező abroncsok összehasonlító teszteredményei egyenesen sokkolóak. Vízre felúszás során a kopott gumiabroncsok, már 60 km/óra sebességnél elvesztették kapcsolatukat az útfelülettel a kanyarban, és az ellentétes irányú forgalom járművei közé csúsztak. Még az ADAC gyakorlott instruktorai sem tudták a saját sávjában tartani a járművet."
Szóval ha esetleg azt mondanád, Te úgyse mész gyorsan, akkor vedd figyelembe, hogy profi tesztvezetők már 60-nál sem tudták megfogni az autót 1.6os borda mélységgel. Akkor Te sem fogod valószínűleg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!