Megtudnátok mondani pontosan, hogy mennyi lenne a regisztrációs adó egy németországból behozni kívánt 2000 évj.2000ccm benzines BMW 320 i re, ill, hogy behozatal folytán mik még a további költségek?
0
katalizátor nélküli; Otto-motoros; a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros; ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
1
katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
2
katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
3
az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros;
4
az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
5
tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg; hibrid (elektromos és Otto-, vagy Dízel-motoros) hajtású;
6
katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III.);
7
az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.)
8
az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.);
9
katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-IV.);
10
az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (B) és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
11
az ENSZ-EGB 49.03 előírás II jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
12
az ENSZ-EGB 49.03 előírás III jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-V.);
13
az ENSZ-EGB 49.03 előírás IV jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EEV)
Melyik motorral? M52TUB20 /1991cm3/, vagy M54B22 /2171cm3/?
Olyan 200 000 jó magyar forint körül lesz a regadója.
Eredetvizsga 20 000 körül.
Az átírás 100 000 körül.
Kell rá rendszám, műszaki vizsga, és még amit kihagytam, majd kijavítanak mások.
Nem vennék ilyet külföldről. Sőt, tájékozatlan emberként semmilyent.
Amit mindig elmondok hasonló esetekben, hogy csak akkor hozom el az autót, ha az eladó (magánszemély, vagy kereskedő, mindegy) hozzájárul ahhoz, hogy elvigyem állapotfelmérésre (magam is fel tudom mérni nagyjából, de például meg is kell emelni azt az autót, alánézni, és legalább lesz róla papír), és az autót rendben találják. De ez nem mindig megoldható.
Aztán a motorba nem lehet belelátni, ki tudja, hogy mit élt át. Azt, hogy kint sem tekergetik a km órát, el lehet felejteni. A hiteles, vezetett szervizkönyvet is. Azt is, hogy ha valami átverés van a dologban, akkor visszamegyek reklamálni, esetleg pereskedni. Esélytelen.
Sokszor már az árból látszik, hogy valami gond lehet az autóval, mert a jobb példányoknak kint is megkérik az árát, azok regadóval, minden más járulékos költséggel már az itthoni ár közelében vannak. Ami olcsó, az nem véletlenül olcsó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!